nedeľa 29. marca 2009

Weekend








Daj kazdemu dnu prilezitost,aby sa stal najkrasnejsim dnom Tvojho zivota...
[Mark Twain]








Vzdy sa dokonale tesim na vikendy.Aj ked,poviete si,kto sa netesi,ale dovod mojho tesenia sa nie je ten,ze cez vikend je nedela ,od Ceskeho slova nedělá (dufam,ze som to napisal dobre),nie az taky lenivy zasa nie som,kazdy a jeden vykend mi prinesie vzdy nieco nove,nieco neocakavane,nieco,na co sa nemozem pripravit,prosto kazdy vikend je iny...

Uvediem par prikladov - tento vikend som si uzil dokonaly relax po chorobe,minuly vikend mala mamka narodeniny + bolo krasne pocasie (aspon myslim),takze sa mi lahsie dychalo,predminuly vykend som dokonale poupratoval celu izbu a potom ked uz som bol rozbehnuty tak aj cely dom (nie ,nerobim to casto :-P ),prosto kazdy vikend na tych par tyzdnov dozadu co si pamätam ma dokazal niecim prekvapit. A dokonale,napr. ako ten posledny,ked som dost hnusne ochorel (clanok predtym),aj ked je pravda,ze to bol uz koniec vikendu,ale dost ma to prekvapilo,pretoze takto chory som uz ozaj davno nebol.Mimochodom,aby som este doplnil ten predosly clanok,tak v piatok bolo vyvrcholenie prudkou alergickou reakciou na lieky co som bral,resp. na poslednu tabletku co som mal vziat... Aka ironia - nieco co mi malo pomoct mi zrazu uskodilo,ale co uz...

Kazdopadne sa uz tesim na dalsi vikend,pretoze ja som clovek,ktory si az tak do buducna neplanuje veci (zvyknu nevychadzat),a tak si ani na vikendy nikdy nic neplanujem,aby som sa mohol nechat plne prekvapit tym,co ma caka a neminie...



Venovane prave tym prekvapujucim vikendom...

4 komentáre:

Bobrunka povedal(a)...

Nič si na víkendy neplánuješ? Šťastný človek.. potom máš vlastne každý víkend rozprávkovo pekný:)

Edy povedal(a)...

Fleur:jj neplanujem,a jj mam :-)Ide len o to z akeho uhla sa na to pozeram ;-)

Jenn povedal(a)...

To je sqělé... Kdykoli se mě v prváku lidi ptali jak se mám na střední, odpovídala jsem stákle to samé: "Nikdy jsem tak nedocenila víkend." Pořád to platí, jen... Připadá mi, že je každý den jako druhý, víkendy nevyjímaje.Pořád to samé šílené tempo, s tím rozdílem že o víkendech nemusím do školy.Líbí se mi tvůj pohled na věc.Nic si na víkendy neplánovat. Chtěla bych to zažít. Já mám diář natřískaný 14 dní dopředu VČETNĚ víkendů. Možná skusím malý experiment. A možná taky ne. Ale jedno je jisté. Víkendy miluju a vždycky budu :)

Edy povedal(a)...

Jenny:Toz ked cez vykendy len oddychujes si fajn :-) A na jeden skus nic neplanovat a uvidis,ake je to super :-D

Par "tucnych" filozofickych vyrokov, ktore mi vela dali...

Nikdy nepluj do studne,z ktorej si sa napil... /Konfucius/
Zo vsetkych tvorov na svete iba clovek pije hoci nema smäd,je hoci nema hlad a rozprava hoci nema co povedat... /Steinbeck/
Priatelov si drz blizko,nepriatelov o kus blizsie...
Ty si taky blby,ze aj sama blbost z teba zblbla...

Ozajstny priatel nie je ten,kto Ti strhava ruzove okuliare,ale ten,kto Ti povie,ze v nich vyzeras ako blbec.../Edy/
Zo svojej samoty sa tesim, mozem z nej vyjst,kedy budem chciet./Toto mi vyslo ako heslo pre moje meno,a stotoznil som sa s nim.../
Everybody lies.../Dr. House/
To,že vás ostatní považují za někoho jiného,ještě neznamená,že jím opravdu jste :) /Jenny mi to po odchode od nas tohto roku (2009) nechala nalepene na mojej nastenke,za co som jej vdacny :)/
Ja pri mojom stasti sa nedozijem ani vlastnej smrti.../Edy/