streda 1. apríla 2009

Chapter Two (page 9-11)









Skvela kniha - najprv ju zhltneme, potom si ju v klude precitame a nakonec si ju kupime.

[Marie Ebner-Eschenbachova
]












Edy sa este chvilu obzeral,ci ich nikto nesleduje a ked sa usistil,ze je kazdy zahladeny do seba,z vrecka sa mu vytiahli kluce a odomkli kufor auta,ktory sa na to sam otvoril,aby donho vlozil Selenine kufre.

,,Das si?"Ponukol ju.
,,Po dvoch mesiacoch skryvania sa to rada uvitam,"uznala a vytiahla jednu zo skatulky.,,Niekde v meste si musim tiez kupit.Kde mas zapalovac,alebo zapalky,"spytala sa.

Edy sa na staru priatelku pozrel so zdvyhnutym obocim. ,,A na co by mi boli,nepovies mi?"
,,Tak prepac no,"odpovedala a potiahla si z cigarety,ktorej koniec sa medzi tym sam od seba zapalil.,,Fakticky si trenoval,ako tak pozeram.Uz Ti to ide bleskovo,"nadhodila.
,,Ide,ide,akurat rano sa este musim obcas sustredit,kym nabehnem.Mozeme si aj sadnut,"navrhol.
,,Sedela som celu vecnost,rada postojim,ale si mily,"Podakovala mu.,,Je mi teplo,dnes bude fakt pekny den,vyzera to tak,"postazovala si obzerajuc si oblohu.
,,Ano myslim,ze bude,"potvrdil a sadol si do auta.,,Kam teda chces ist najprv,"spytal sa jej cez okno auta.
,,Myslim,ze vybalit sa na internat,a potom by sme mohli zajst za ostatnimi.A som aj celkom hladna,takze mame co robit,"odpovedala mu a pritom spickou cierno-bielej tenisky hasila ohorok leziaci na asfalte.
,,Ako rozkazete,o mocna pani tienov,"prehovoril hranym demonickym hlasom,za co si vysluzil bolestivy stuchanec pod rebra.Cez otvorene okno auta vyhodil ten svoj ohorok a nastartoval.

,,Ty nehasis,"spytala sa.
,,A ako zahasis nieco,co nehori,"odpovedal jej otazkou na otazku,zatial co si Selena vyzliekala teply sveter.
,,Mas tu horuco,"vyhlasila.
,,A nie je to tym,ze si cela v ciernom,a tym,ze sedis pri mne,"opytal sa jej vychadzajuc na krizovatku.
,,Mozno,"potmehutsky sa usmiala.,,A mozno ma chces vyzliect,"povedala s obrovskym usmevom,za co si zasa ona vysluzila to,ze sa s nou nerozpraval,az kym neprisli pred internat.

,,Budem tu cakat,ale zasa nech ti to netrva dva dni,"poprosil ju,este s troskou hnevu v hlase.
,,Bez obav,"ubezbecovala ho,zatial co on jej vyberal kufre zo zadu z auta.
,,Odnesies sa aj sama?"Spytal sa uz pokojne.
,,No,ak by si velmi chcel,nebudem sa hadat,"usmiala sa,na co si Edy naschval nahlas vzdychol.
,,Tak teda dobre,"vyhlasil s prekrutenim oci,a zamkol auto.,,Ved je to len par poschodi."
,,Mozno pojdu vytahy,"rozmyslala nahlas Selena.
,,Ano,"vzdychol si zasa.,,A mozno kralovna zrusi monarchiu."

Ako sa ukazalo,v desat poschodovom internate vytahy este stale alebo uz zasa nefungovali,a tak boli nuteny ist at na siedme poschodie pesi...



Tu som sa to rozhodol stopnut :-) Venovane obom dievcatam,ktorych vlastnosti a vzhlad som si prepozical,aby som vytvoril Selenu...

2 komentáre:

Jenn povedal(a)...

Wow, dost dobré:) Fakt se mi to líbilo:) A ty holky které byly předlehou pro Selenu bych fakt chtěla vidět:P Bude pokračování?;)

Edy povedal(a)...

Jenny:jj bude :-) Ked dojdes si ho pokojne precitas sama :-P

Par "tucnych" filozofickych vyrokov, ktore mi vela dali...

Nikdy nepluj do studne,z ktorej si sa napil... /Konfucius/
Zo vsetkych tvorov na svete iba clovek pije hoci nema smäd,je hoci nema hlad a rozprava hoci nema co povedat... /Steinbeck/
Priatelov si drz blizko,nepriatelov o kus blizsie...
Ty si taky blby,ze aj sama blbost z teba zblbla...

Ozajstny priatel nie je ten,kto Ti strhava ruzove okuliare,ale ten,kto Ti povie,ze v nich vyzeras ako blbec.../Edy/
Zo svojej samoty sa tesim, mozem z nej vyjst,kedy budem chciet./Toto mi vyslo ako heslo pre moje meno,a stotoznil som sa s nim.../
Everybody lies.../Dr. House/
To,že vás ostatní považují za někoho jiného,ještě neznamená,že jím opravdu jste :) /Jenny mi to po odchode od nas tohto roku (2009) nechala nalepene na mojej nastenke,za co som jej vdacny :)/
Ja pri mojom stasti sa nedozijem ani vlastnej smrti.../Edy/