pondelok 13. apríla 2009

The Paradise









Vsetky knihy zozltnu,ale kniha prirody ma kazdy rok nove, nadherne vydanie.
[Hans Christian Andersen]













Tak som to zvladol,a teraz uz sedim v pohodli svojho domova,ale vcera o takomto case som bol este len na case domov. Ze o com hovorim? Hovorim o nasej spolocnej prechadzke Slovenskym Rajom :-) A musim uznat,ze krasnej prechadzke,boli sme na Suchej belej. Mimochodom,tak trochen rozmyslam,preco sa vola sucha,kedze tam bolo fakticky po oneho vody (viac ako obycajne :-) ),takze neviem ci to bola ironia toho,kto to nazyval,alebo blaznovstvo...
Ale dost bolo :-) V piatok dostal moj bracho uzasny napad- zobrat si na nedelu volno a vybrat sa do Raja. Napad skvely,bolo s kym,akurat,ze v sobotu rano ma nejako zacalo pobolievat hrdlo (ano zasa :-/ )a tak sa zacal moj dalsi boj s chorobou,dnes uz mozem tvrdit,ze napriek stratam vyhrany :-)

A tak sme sa vybrali 7 clenna skupina (skoro spolocenstvo,tak mi to pripadalo) a sli sme. Kedze bol medzi nami bratranec,ktory ma problemy s tlakom,tak sme sli pozadu,aby stihal s dychom,a aby ho nahodou na tych rebrikoch nevytlo.Nemozem povedat,ze to ze sme sli pomaly by mi nejako tucno vadilo,pretoze som mal aspon viac casu popozerat sa na vsetky tie krasy - vodopady,skaly,stromy,lady (no vazne,tam bol miestami este lad :-) ) adt,prosto som si to do poslednej kvapky vychutnal. Po ceste sme stretli nejakych chalanov co oddychovali (asi),a nas rozhovor vyzeral asi takto:

Oni:,,Cafte,aj vy ste z Levoce,vsak?"
Edy:,,Nazdaaar,jasne,aj ked kolega (ukazal som na bratranca) je z Bratislavy."
Oni:,,Tak si teda tiez date vino,ako aj Ti co idu pred vami"
Edy:,,Neni problem" (a bolo fakticky dobre - biele,domace...)

Bratranec nemohol,pretoze na tie tabletky sa nepije ci co,a tak som si dal aj za neho.Hodinu na to sme vysli hore (bratranec: ,,VICTORY!!! " ),a konecne si sadli. Medzi tym kym sme tam dosli,sme 2x zmokli,v botaskach sme mali vodu (vravel som vam,ze jej tam bolo viac ako normalne?!),ale bolo nam fajn. Po chvyli sme sa vydali na cestu nas5 dolu,a to bolo hadam este krajsie ako cesta hore. Uz viem ako vyzerali lesy Lothlórienu.Zisli sme dolu do nejakej restauracie,sadli si,a za 20 minut kto nedosiel ? Chalaniska z Krupiny,a tak sme zacali spievat,bavit sa (ano robili sme bordel) a nebol by v tom ziaden problem,keby v tej restike nesedelo este asi tak 40 inych ludi. No asi sa nas tak bali (s chalanmi nas bolo 11 chalanov ako hory,a jedna baba),ze nam nic nepovedali.Prosto uzas. Domov sme sa dostali o osmej ,prijemne unaveny,a spokojny,bolo to krasne...


Venovane tym chalanom,ktori vedeli ako sa spieva "A okolo Levoči" :-)

1 komentár:

Jenn povedal(a)...

Hey! Tak ty jsi našel svůj Lothlórien! Závidím:) Neříkám, že lesy tady v okolí nejsou krásné (i když jsem nechutná,protože (přiznávám) když jsme po nich s koňma jezdili, zajímalo nás spíš jestli je dobrý terén na trysk do tááámhle toho mega kopce než jak ten kopec vypadá:D), ale rozhodně si tak Lothlórien nepředstavuju. Tak třeba v létě...:D

Par "tucnych" filozofickych vyrokov, ktore mi vela dali...

Nikdy nepluj do studne,z ktorej si sa napil... /Konfucius/
Zo vsetkych tvorov na svete iba clovek pije hoci nema smäd,je hoci nema hlad a rozprava hoci nema co povedat... /Steinbeck/
Priatelov si drz blizko,nepriatelov o kus blizsie...
Ty si taky blby,ze aj sama blbost z teba zblbla...

Ozajstny priatel nie je ten,kto Ti strhava ruzove okuliare,ale ten,kto Ti povie,ze v nich vyzeras ako blbec.../Edy/
Zo svojej samoty sa tesim, mozem z nej vyjst,kedy budem chciet./Toto mi vyslo ako heslo pre moje meno,a stotoznil som sa s nim.../
Everybody lies.../Dr. House/
To,že vás ostatní považují za někoho jiného,ještě neznamená,že jím opravdu jste :) /Jenny mi to po odchode od nas tohto roku (2009) nechala nalepene na mojej nastenke,za co som jej vdacny :)/
Ja pri mojom stasti sa nedozijem ani vlastnej smrti.../Edy/