piatok 17. apríla 2009

Easter









To akoze ked my vas zlejeme vodou,to nam hodite na druhy den nieco do hlavy yop?!

[Edy]













Ze pondelok Veľká noc. S bratrancom sme sa dohodli,ze ako sa rano zobudime,nastavime vo vani teplu vodu,a potom pojdeme po Sunny (baba ubytovana u nas na private),a pekne ju zlejeme. Tak sa aj stalo,neviem ci sa jej to pacilo,ale velmi sa nebranila cize asi hey (robim si srandu :-P). Zvysok dna sme stravili vskutku normalne,pitim kavy,hranim sachu,pozeranim filmov atd,prosto pekny den...

Ze utorok. Toto vam popisem mojimi ocami:

Spim,a zrazu zistim,ze uz len bdiem,ale este stale so zatvorenymi ocami.Pomaly sa mi vracaju nas5 percenta mojho vykonu,ked pocuvam,ze v izbe je nejaky rozruch.Pomaly otvaram oci aby som zistil zdroj mojho zobudenia,a nasledne po ich uplnom otvoreni pred sebou zbadam pohar.Reflexivne nastavujem ruku na obranu (tuto si stale nie som isty,ci som uz vedel,ze ma chce obliat,alebo ci to bol cisto reflex) a zrazu pocitujem,ako mi nieco tazke padlo na hlavu. Znovu otvaram oci,a zistujem,ze Sunny sa na mna pozera tym klasickym ospravedlnujucim pohladom,ake zeny zvyknu mat,a taktiez zistujem,ze to co mi padlo na hlavu je pohar (ake prekvapenie,ale citil som to silnejsie :) ) a tak si sadam,a zistujem skody. Som od pasa hore mokry,mokry je aj moj najoblubenejsi vankus,velky vankus,a trochu aj stena za mnou. Rukou si prehrabujem vlasy,a na moje prekvapenie zistujem,ze je krvava (ta ruka). Pozeram sa na Sunny,a prosim ju,aby mi podala nejake papierove vreckovky,ze mi rozbila hlavu.Este väcsi ospravedlnujuci pohlad,a nasleduje 15 minutove zastavovanie krvacania. Prosto uzas,v hlave mi tresti z toho pohara aj z nevyspatia,ale obliekam sa a idem si konecne dat kavu - o 9:00 rano...



Venovane Sunny, za jej pacifisticke prebudenie

1 komentár:

Jenn povedal(a)...

:-D:-D:-D Pěkněěěě:-D:-D:-D Hey,takže další drsňačka na obzoru?:-D že ji moc pozdravuju a při nejbližší příležitosti jí pošlu kytku:D Ne,sranda, je mi tě fakt líto:-D Takže na dálku foukám:-D

Par "tucnych" filozofickych vyrokov, ktore mi vela dali...

Nikdy nepluj do studne,z ktorej si sa napil... /Konfucius/
Zo vsetkych tvorov na svete iba clovek pije hoci nema smäd,je hoci nema hlad a rozprava hoci nema co povedat... /Steinbeck/
Priatelov si drz blizko,nepriatelov o kus blizsie...
Ty si taky blby,ze aj sama blbost z teba zblbla...

Ozajstny priatel nie je ten,kto Ti strhava ruzove okuliare,ale ten,kto Ti povie,ze v nich vyzeras ako blbec.../Edy/
Zo svojej samoty sa tesim, mozem z nej vyjst,kedy budem chciet./Toto mi vyslo ako heslo pre moje meno,a stotoznil som sa s nim.../
Everybody lies.../Dr. House/
To,že vás ostatní považují za někoho jiného,ještě neznamená,že jím opravdu jste :) /Jenny mi to po odchode od nas tohto roku (2009) nechala nalepene na mojej nastenke,za co som jej vdacny :)/
Ja pri mojom stasti sa nedozijem ani vlastnej smrti.../Edy/