sobota 18. apríla 2009

Dotaznik ukradnuty od Jenny :-P

Krestni jmeno? Peter,ale kazdy kto ma dobre pozna,vie,ze ho nenavidim - beware!
Druhe jmeno? Edy
Prijmeni? Bušta
Vek?: takmer 21
Pohlavi?Doteraz nezistene... (muz,kto by nechapal vtip :-P)
Kdy slavis narozeniny? 4.6. aj ked nie vzdy v ten den
Znameni? Gemini - aj podla mna najhorsie spomädzi vsetkych znameni...
Kde bydlis? V Levoči - tot taka diera na konci sveta,kde sa este aj stahovave vtaky otacaju a letia nas5...
Mas pritele/pritelkyni? Hmm,tak momentalne nie :-/
Jak se jmenuje? ...
Uz jsi byl nekdy zamilovanej? a momentalne? Ano bol som,a momentalne nie som - zda sa mi to,alebo je to psychologicky test s tym,ze si nemam srat do ust? :-P
Nejoblibenejsi barva? Tak jednoznacne cierna a zelena.
Mas piercing? Jestli jo, kde, a jestli ne, chces? Nie ani by som nechcel - ved som chalan dopc :)

Mas tetovani? Jestli jo, kde, a jestli ne, chces? Tetovanie nemam,ale ak chcete jedno vam nakreslim :-) Ja sam som si povedal,ze by som sa nikdy tetovat nedal,a zatial mi to drzi rovnako ako ked som sa zaprisahal ,ze nikdy nevyskusam travu.
Kde nejradeji nakupujes? Nemam rad nakupovanie,takze niekde kde sa to vsetko da rychlo odbavit,a mozem odist :-)
Barva oci? Zeleno-modra a naopak.
Barva vlasu? Tak ako maly chalan som bol blondin,ale teraz take bezvyrazne hnede :-)
Jak jsou dlouhe? Kratke... Neviem ako viac by som by som ich opisal.
Beres drogy?No jasneeeee :-) Speed,crack,heroin,LSD,Extazu,koks... Vyberte si MUHEHEE...
Kouris? Pravidelne...
Jestli jo, jakou znacku? Ja nie som znackovy typ - obliekam sa do toho,v com sa citim dobre,je mi jedno,ci si to myslia aj ostatni...
Jaky styl hudby poslouchas? Rock,Heavy Rock,Ghotic Rock,Metal,Soft Metal,Opera Metal,Death Metal (ale ten len ozaj vynimocne),Operu,Soundtracky,Reggae,Drum´n´bass
(na konkretne skupiny sa pytajte,nechce sa mi ich vypisovat :-)
Jak se jmenuje tvoje nejlepsi kamos/ka? Jully
Jakou znacku make-upu pouzivas? Make-up-u? :-DPodla toho aku mam naladu,najlepsia je vsak H2O2 :-P (Just kiddin´)
A jaka je znacka tveho samponu?:Shauma - ci ako sa to vola :-)
Nakupujes rad? Nenavidim.
Tvoje nejoblibenejsi zviratka? Lama (kto by si nevsimol...)
Nejoblibenejsi jidlo?: Hmmm mam rad salaty,olivy (ale len zelene),mam rad cinsku kuchynu,tak isto ako mexicku... To by bolo nadlho.
Vypadas jako nejaka slavna osobnost? Ako sa volal ten bezdomovec co hral v tom filme?!
Pripadas si sam sobe atraktivni? Hehe,hlavne rano ;-)
Spis na zadech, brichu nebo na boku? Na boku.
Spis s plysaky? Nie,ani som nikdy nespal :-)
Spis s rozsvicenou lampou? Sice ma toho intrak naucil dost,ale pri svetle stale nezaspim.
Tvoje nejoblibenejsi knizka? The Lord of The Rings - Fellowship of the Ring
Nejoblibenejsi film? Ci ja viem?Je ich dost,ale najradsej take,kde sa trochu aj rozmysla. + nenavidim romanticke sladke somariny...
Nejoblibenejsi serial? Tak na Friends sa nic nechyta :-)
Znacka tveho parfemu? Ja mam parfem?
Tvuj nejoblibenejsi napoj? Pivoooooooooo :-D
Jake auto bys chtel mit? Ford Mustang GT (rok vyroby najlepsie 68)
Jses vtipnej nebo divnej? Tvrdit o mne ze som normalny hranici so sialenstvom,ja sam sa povazujem za divneho,takze posudte sami :-)
Vyznavas nejake nabozenstvi? Ee,to nie...
Modlis se? Nie a vlastne ani neviem ako sa to robi.
Jses pravak nebo levak?: Pravak.
Jake klucici jmeno se ti nejvic libi?: Teodor.
A holcici? Sarah,Monika,Viktoria.
Ses stastnej? Ked mi poviete co je stastie,poviem vam.
Pokousel/a ses nekdy o sebevrazdu?To je co za otazku?Jasne a raz uspesne :-D
Existuje někdo, koho nesnasis? Samozrejme,a moze byt rad,ze nemam zbrojny pas.
Mas sourozence? jj
Jmeno, vek?: Pali (21) a Laci(27)
Chodi s nekym? Jeden nechce povedat,a druhy pokial viem,tak nie-
Jake se ucis jazyky? Mno ucit nie je to spravne slovo.
Cim bys chtela byt? Uspesnym clovekom.
Jakou slavnou osobnosti by si chtela byt? Everyone wants to be famous until they are...
Tancujes rada?Ee
Tvuj nejoblibenejsi předmět? Toz bola to Anglictina a Teleska + dejepis :)
Kdo te spolehlive rozesmeje? Moj brat Laci,ten s tym nema najmensi problem.
Chtel bys jit na vysku? Tak to este raz vyskusam a uvidime,ci by som chcel.
Jestli jo, tak jaky obor bys chtela studovat? Bud Anglicky jazyk pre komercnu prax,alebo Sinologia (to druhe trochen viac)
Citis se dobre v tvoji tride?Ked myslite moju byvalu triedu na strednej skole,tak nie.
Mas ridicak? Yop.
Jak často se sprchujes?Sprchovat?A na co? Spina do dvoch tyzdnov hreje,po dvoch tyzdnoch opadne sama :-)
Rozumis si se svymi rodici? S polovicou ano s polovicou nie.
Lzes jim často? Iba v nevyhnutnych pripadoch.
Ses poslusnej nebo protivnej? rebel :-)
Kdo to ma v zivote snadnejsi, holky nebo kluci? 50/50.
Uz si nekdy utekl z domu? Niekedy utekam aj kazdy vecer :-) Do baru/prejst sa/vidiet kamosov. Ci som zle pochopil otazku?:-P
Uz si nekdy zazil lasku přes internet? Nie,ja potrebujem viac ako Matrix...
Uz si nekdy videl UFO? V americkych filmoch ich je dost :)
Nejoblibenejsi rostlina? Nemam.
Proc? ...
Veris na lasku na prvni pohled? Jj preco nie.
Jakou barvu má tvůj zubní kartáček? Zelena.
Vadí ti, když luk brečí? Nie vsetky slzy su na skodu...
A videl/a jsi uz nejakeho, který brecel? Jasne,ale mena a dovody si urcite viete domysliet...
Mas rad/a pizzu? No raz som mesiac robil v pizzerii,a po tom mesiaci som jej bol taky objedeny,ze by som to uz tvrdit nemohol,ale mam.
Co nechapes na opacnem pohlavi? Da sa nieco chapat? :-D
Na kolika polstarich spis? Mno mam 3 ,ale spim len na jednom.
Kolik je hodin?: 17:08
Na koho momentalne myslis? Je ich dost ;-)

8 komentárov:

Bobrunka povedal(a)...

no teda, niektoré veci o tebe ma fakt prekvapili, ale inak zisťujem, že ťa možno predsa len aspoň trošička poznám:)

Inak nemáte chybu všetci s tými dotazníkmi:)

Jenn povedal(a)...

Jo, taky jsem si potvrdila že tě aspoň trochuý znám,ovšem asi bych se ti měla častěji dívat do očí:D
Fleur:Tak si ho hoď na blog taky, a nebudeš mít chybu ani ty;):D:D:D Osobně si to moc ráda přečtu:):D

Edy povedal(a)...

Fleur:mno ja si myslim,ze ma aj bez dotazniku poznas dobre :-)A ako vravi Jenny - daj si aj ty :-P a tiez si ho rad precitam :-)

Jenny:Co?Ty nevies akej farby mam oci?:-DLol :-D

Jenn povedal(a)...

Jenn: Ne,ale zato přesně vím,jaký máš zadek:D Z toho jde jasně vidět,jaká jsem romantička:D:D:D

Edy povedal(a)...

Jenny:Tak to Ti teda poviem,ze romantika je Tvoje druhe meno :-P
Jo a ani som nevedel,ze Ta tak zaujima moj zadok :-P

Jenn povedal(a)...

Že?:D:D:D Nezajímá:D Ale byly doby,kdy to bylo jinak:D

Edy povedal(a)...

Jenn:uz som ticho :-)

Jenn povedal(a)...

Edy: No já si myslim:D:D:D:D

Par "tucnych" filozofickych vyrokov, ktore mi vela dali...

Nikdy nepluj do studne,z ktorej si sa napil... /Konfucius/
Zo vsetkych tvorov na svete iba clovek pije hoci nema smäd,je hoci nema hlad a rozprava hoci nema co povedat... /Steinbeck/
Priatelov si drz blizko,nepriatelov o kus blizsie...
Ty si taky blby,ze aj sama blbost z teba zblbla...

Ozajstny priatel nie je ten,kto Ti strhava ruzove okuliare,ale ten,kto Ti povie,ze v nich vyzeras ako blbec.../Edy/
Zo svojej samoty sa tesim, mozem z nej vyjst,kedy budem chciet./Toto mi vyslo ako heslo pre moje meno,a stotoznil som sa s nim.../
Everybody lies.../Dr. House/
To,že vás ostatní považují za někoho jiného,ještě neznamená,že jím opravdu jste :) /Jenny mi to po odchode od nas tohto roku (2009) nechala nalepene na mojej nastenke,za co som jej vdacny :)/
Ja pri mojom stasti sa nedozijem ani vlastnej smrti.../Edy/