streda 18. marca 2009

Angels or Demons

Black or white,
damned or blessed,
that´s the question,
that should be asked.

Who is good,
who such evil,
who is angel,
and who devil?

And so you now,
go run so fast,
cuz till you´ll see,
no sight will last.

With bright light blinded,
or with darkness bound,
after all your tries,
you´ll hear no sound.

Apart from this,
each other is,
what you´ve thought
from the very start...
/Edy/


Tak sa prechadzam po uliciach alebo po namesti,kedze mam prechadzky tak rad,hoci je vonku kosa ako v ruskom filme,a dost podstatne to skrati ich trvanie,pozeram sa na vsetkych tych ludi,z ktorych kazdy si ide za svojim cielom,poväcsinou nevsimajuc si okolie,nic...

A vtedy prichadzam na scenu ja - este stale dost detsky na to,aby som vedel vymyslat,aby som vedel fantazirovat,aby som vedel sa vedel hrat. A tak teda kracam po tej ulici a predstavujem si tych ludi trochu inak:
Jeden pohlad,surove zhodnotenie vlastnosti a potom predstava - uvediem priklad: Po mojom boku so mnou kraca vecernou ulicou stara kamaratka. Rozpravam sa s nou aj o dolezitych veciach,aj o blbostiach ,a potom pride to zhodnotenie,a zrazu vedla mna kraca ta ista kamaratka trochu zmenena,je oblecena cela v bielom,ma na sebe ziarive rucho a plast,spoza ktoreho jej trcia obrovske kridla s malymi bielo - zlatymi pierkami. A ako by to mojej predstavitosti nestacilo,tak ma zrazu z hnedych vlasov strieborne,a na tvari tajne ornamenty namalovane jasnou,zlatou farbou.Potom klipnem ocami,a obraz je zrazu prec,vedla mna kraca stara dobra kamaratka,ktora sa na mna nechapavo pozera,a ja sa smejem pokojne dalej...

A tak pokracujeme tou nasou spolocnou prechadzkou dalej,a prichadzame do roboty mojho brata.Je tam,a aj ked ho mam strasne rad,moj "rozum"nado mnou zvitazi a to iste praktikujem aj na nom.Zrazu to nie je moj brat v normalnych modrych dzinoch,beznom svetri,zimnej bunde a s na cierno zafarbenymi vlasmi,ale zrazu je to moj brat v tazkom ciernom plasti a kapucnou prehodenou cez hlavu,jeho koza sa z nicoho nic zmeni na sivu a ruka v ktorej drzi staru kosu vyzera tak staro a opotrebovane,hadam ani nie zivo. A zasa raz to mojej predstavivosti nestacilo,a tak este vykuzlila dusivy sivy mrak okolo celeho "tohto" co este pred zlomkom sekundy byvalo mojim bratom.No akonahle miknem pohladom,uz je to zasa raz dobrak moj brat,ktory o nicom nevediac dalej pokracuje v rozhovore so svojimi kamaratmi...

Tak aby som skoncil s mojim fantazirovanim,myslienka tohto bola ta,ze ak ste nahodou videli jeden film,v ktorom sa z normalnych ludi,pri trosku peclivejsom pohlade,stavalo nieco ine,tak taketo nieco ma napadlo dnes vecer,prosto pozriet sa trochen pod povrch,aj ked sposob je mozno trochen... Chory?!Asi ano :) Ale to by som nebol ja,a stratil by som dost caste oslovenie "divny"...


Venovane mojim dnesnym objektom,ktore vyborne posluzili na napisanie tohto prispevku...
(picture by Deviantart of course...)

2 komentáre:

Bobrunka povedal(a)...

Náhodou, podľa mňa je to krásne. Možno je ten zaujímavejší, filmovejší svet iba v tvojej hlave, ale práve v tom je tá zábava, všakže? :)
Až ľutujem, že nemôžem vidieť to, čo si predstavujú ostatní ľudia - možno by som bola prekvapená, koľko je ich takýchto "divných" :)

Edy povedal(a)...

GragonFleur: Jj presne tak by som to povedal :) A ja by som povedal,ze takychto divnych je na svete az az,len maloktori si to priznaju

Par "tucnych" filozofickych vyrokov, ktore mi vela dali...

Nikdy nepluj do studne,z ktorej si sa napil... /Konfucius/
Zo vsetkych tvorov na svete iba clovek pije hoci nema smäd,je hoci nema hlad a rozprava hoci nema co povedat... /Steinbeck/
Priatelov si drz blizko,nepriatelov o kus blizsie...
Ty si taky blby,ze aj sama blbost z teba zblbla...

Ozajstny priatel nie je ten,kto Ti strhava ruzove okuliare,ale ten,kto Ti povie,ze v nich vyzeras ako blbec.../Edy/
Zo svojej samoty sa tesim, mozem z nej vyjst,kedy budem chciet./Toto mi vyslo ako heslo pre moje meno,a stotoznil som sa s nim.../
Everybody lies.../Dr. House/
To,že vás ostatní považují za někoho jiného,ještě neznamená,že jím opravdu jste :) /Jenny mi to po odchode od nas tohto roku (2009) nechala nalepene na mojej nastenke,za co som jej vdacny :)/
Ja pri mojom stasti sa nedozijem ani vlastnej smrti.../Edy/