nedeľa 1. marca 2009

Spring







Učitelka:,,Žáci víte,kdy spoznáme,že je jaro?"
Móricko:,,Ano,súdružko učitelko,ptáci sedí na vejcích."
Učitelka:,,Ješte nějaký jiný příklad by se nenašel třído?"
Móricko:,,Ano,súdružko učitelko,hafáni honí po ulicích ptáky."
Učitelka:,,Móricko,prosím Tě,opusti třídu."








,,Zeby Jar?"pýtal som sa sam seba predvcerom ked bolo vonku ozaj prijemne,konecne mali luce slnka aj nejaku silu,ozaj som pocul spievat tych vtakov vonku na zahrade,prosto bolo super,povedal by som,ze to boli tie prve naznaky jari,aj ked viem,ze nejaka ta "zima" sa este dostavi,ale uz to nebude take hrozne,ved od prveho jarneho dna uz nie je tak daleko...



Viem ze tento prispevok je mozno len moje zbozne prianie,kedze zimu ako rocne obdobie tak nenavidim,ale aj tak je vzdy lepsia aspon nejaka nadej- aspon nejake to svetielko,ako nic. A ked sa vonku ukaze prave taketo pocasie ako posledne 2 dni,tak ta nadej sa stava realnejsou a realnejsou. Toboz ked zacnem rozmyslat nad tym,ze o par dni alebo tyzdnov uz mozno budem moct vytiahnut svoju "letnu" vetrovku,mozno botasky namiesto topanok,kazdopadne uz nebudem musiet byt taky naobliekany,uz budem moct "zahodit" rukavice a ciapku,pretoze ich nebudem potrebovat,prosto budem zasa vo svojom "zivle".



Cize aby som to viac menej skratil,tak momentalne v kazdom luci slnka,v kazdom otepleni (aj ked len chvylkovom),pri kazdej viditelne zlepsenej nalade u ludi,prosto vo vsetkom pozitivnom vidim jar.Viem,ze clovek vidi len to co chce,a ja viem,ze tu jar vidiet chcem,tak ju vidim,a budem ju vidiet,dokym ozaj nepride aby sa skoncilo nekonecne cakanie.





Venovane vsetkym,ktory sa rovnako ja uz nemozu dockat...

7 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Verim ze sa dockas;) A nie len ty:-D Aj ja sa tesim na jar, lebo lubim ako ty "botasky namiesto topanok" atd. :-D tak, to byl pokus o slovenštinu a teď vážně. Taky se těším. Ale protože sem si 1.1.2009 dala předsevzetí že letos konečně vychytám jístu na SnB, tak mi sníh vůbec nevadí,protože ještě ji vychytanou nemám:-D Ale btw...už umím obloučky:-D:-DFrontside i backside...Sem machr:-D

Bobrunka povedal(a)...

Môj človek:) Poďme niekam do jarka spolu utopiť nejakú tú Morenu :D

Edy povedal(a)...

Jenn:toz tak blahozelam potom :-) (mimochodem Slovencina se povedla :-P )
Fleur:pokojne by som siel aj dve :-D

Anonymný povedal(a)...

dakujem pekne :-D snaha by bola:-D teraz mi este povedz....urobil si ty zkusky dufam?:-D

Edy povedal(a)...

Jenn: nie :) neurobil

Anonymný povedal(a)...

No coment:-D

Edy povedal(a)...

Jenny: :-P

Par "tucnych" filozofickych vyrokov, ktore mi vela dali...

Nikdy nepluj do studne,z ktorej si sa napil... /Konfucius/
Zo vsetkych tvorov na svete iba clovek pije hoci nema smäd,je hoci nema hlad a rozprava hoci nema co povedat... /Steinbeck/
Priatelov si drz blizko,nepriatelov o kus blizsie...
Ty si taky blby,ze aj sama blbost z teba zblbla...

Ozajstny priatel nie je ten,kto Ti strhava ruzove okuliare,ale ten,kto Ti povie,ze v nich vyzeras ako blbec.../Edy/
Zo svojej samoty sa tesim, mozem z nej vyjst,kedy budem chciet./Toto mi vyslo ako heslo pre moje meno,a stotoznil som sa s nim.../
Everybody lies.../Dr. House/
To,že vás ostatní považují za někoho jiného,ještě neznamená,že jím opravdu jste :) /Jenny mi to po odchode od nas tohto roku (2009) nechala nalepene na mojej nastenke,za co som jej vdacny :)/
Ja pri mojom stasti sa nedozijem ani vlastnej smrti.../Edy/