pondelok 2. marca 2009

Music













Oh how do I fell,
flow of it in my veins.
Someone could tell that I am ill,
when I listen to it in several rains...
/Edy/












Pocuvat hudbu za kazdych okolnosti... Myslim,ze tak nejako som si to vyplnil v profile v pokeci. A tak nejako to aj dodrziavam,cize ked som este nemal mp4ku (myslim,ze tak nejako sa to ludovo vola,inak mp4 player?),tak som hudbu za pochodu pocuval vyhradne z mobilu,pretoze ziadna mp3ka (zasa? :-P) mi nikdy nevydrzala dlhsie ako rok a vzdy sa bud rozbila,alebo na nu uz nic neslo hadzat,alebo jednoducho prestala fungovat. A ked som tu fajnovu hudbu pocuval cez mobil,tak sa mi par krat stavalo,ze som ho musel nabijat kazdy den.

Hudba je moj zivot,je to nieco bez coho si neviem predstavit normalny den,hudbu pocuvam ked umyvam riady (ak je ich vela,tak je to jediny sposob,ako ma k tomu donutit) s takymi velkymi sluchadlami, ake ma ta babena na fotke,pocuvam ju ked si idem zafajcit na dvor/zahradu (cize ked som sam doma,a viem,ze si mozem dovolit to,ze nebudem nic pocut),pocuvam ju ked kreslim,pocuvam ju,ked niekam idem,v skratke vzdy.

Pamätam sa este,ked som zacal hudbu pocuvat,pretoze presne vtedy vznikla moja prezyvka,a aj ked je to tak davno. Bol som maly (presny vek si ozaj nepamätam),a ako väcsina "modernych" deti,aj ja som pozeraval Cartoon Network,a tam behavala rozpravka Ed Edd & Eddy,ktora sa mi velmi pacila,aj ked som jej nic nerozumel,ale nalejme si cisteho vina,detom stacia obrazky,pismo a jazyk idu bokom. Rozpravku mi jeden den zrusili krutym a nehoraznym zakodovanim,a tak som si povedal ,ze mi ostane ako spomienka aspon prezyvka (hadajte aka :-P ),no ale kazdopadne som odbocil uz dost,par hodin na to na miesto Cartoon Network prisla MTV,a to bol pociatok mojho pocuvania hudby - moj hudobny zrod.

A tak som si zacal pomaly hladat styl - najprv som pocuval to co moj starsi brat Pali,neskor som si zacal tvorit vlastny styl (A. Lavigne... Musite uznat ze v prvych dvoch albumoch mala huste texty...),a ten som vycibril do toho dnesneho,kedy pocuvam hudbu,ktora ma nabudi,v ktorej sa najdem,za ktoru sa skryjem,ked som nervozny,smutny atd...

Jedine co ma dokaze nastvat a pobavit naraz (krasne spojenie nie?) je ten pohlad ludi,ked im poviem,ze pocuvam metal a rock. Najcastejsia odpoved je ,,nevyzeras..." . Poviem vam,keby som si to nejako bral,tak by som sa aj nahneval,ale vysvetli mi niekto,preco by som si mal koli hudbe nechat narast dlhe vlasy,zacat nosit retaze,cierne oblecenie viac ako teraz?Ked hudba je tak internacionalna,tak solidarna,ked nikdy nepovie,ze ju niekto nesmie pocuvat,nikdy Nas nema dost,nikdy jej neprekaza,ak casto obmiename Jej dcery a synov,ked je taka uzasna?

Povedal by som ze su to problemy ludi,ktori sa v mladom veku nevedia zaradit myslienkovo a nazorovo,a tak sa najlahsie pridaju k skupine,ktora pocuva prave ich hudbu. Myslim,ze im to nemozem mat za zle,je to predsa ta jednoduchsia cesta,ktorou sa ludia tak casto vyberaju...



Venovane vsetkym milovnikom hudby :)

4 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

hehe som bola zvedava ako si dosiel k svojej prezyvke :D a tiez som zboznovala CN, odvtedy mam rada anglictinu :D kazdopadne pekny blog edy, len tak dalej... drzim palce a nech ta kope muza kolko bude vladat ;) dom

Bobrunka povedal(a)...

Som s tebou - tiež mi hovoria, že nevyzerám na to, čo počúvam. A predsa.. huráá pre všetky farby iné než čierna, a pre sukne as well:)

Inak tá Avril.. presne si spomínam, keď som prvýkrát v živote počula jej pesničku. Prvá myšlienka bola: bože, prečo tak kričí?? Druhá (a to už som počula text): a veď vlastne má pravdu:)

Anonymný povedal(a)...

Tak konečně vím proč ti říkám Edy:-D Že si se nepochlubil nikdy:-P

K tomu "nevyzeras".. Mám stejný názor, nwm jestlis četl můj článek o hudbě,ale máš recht:)

Avril... Dodneška si pamatuju když sme spolu poslouchali Sk8r boy:-P Teď ji nesnáším... časy se mění a lidi taky. Ale songy z těch 1. dvou alb poslouchám pořád:)

Edy povedal(a)...

Dom:dakujem pekne :)
Fleur:hehe,ja si pamätam este na klik Complicated :-) Mozno nebyt toho klipu,tak by som ju v zivote nebol pocuval :-D
Jenn:si sa nikdy nepytala :-P Aaaa Tvoj clanok o hudbe som necital,ale urcite tak skoro ucinim :-) No a na to si pamätam aj ja heh,a potom este GD :)

Par "tucnych" filozofickych vyrokov, ktore mi vela dali...

Nikdy nepluj do studne,z ktorej si sa napil... /Konfucius/
Zo vsetkych tvorov na svete iba clovek pije hoci nema smäd,je hoci nema hlad a rozprava hoci nema co povedat... /Steinbeck/
Priatelov si drz blizko,nepriatelov o kus blizsie...
Ty si taky blby,ze aj sama blbost z teba zblbla...

Ozajstny priatel nie je ten,kto Ti strhava ruzove okuliare,ale ten,kto Ti povie,ze v nich vyzeras ako blbec.../Edy/
Zo svojej samoty sa tesim, mozem z nej vyjst,kedy budem chciet./Toto mi vyslo ako heslo pre moje meno,a stotoznil som sa s nim.../
Everybody lies.../Dr. House/
To,že vás ostatní považují za někoho jiného,ještě neznamená,že jím opravdu jste :) /Jenny mi to po odchode od nas tohto roku (2009) nechala nalepene na mojej nastenke,za co som jej vdacny :)/
Ja pri mojom stasti sa nedozijem ani vlastnej smrti.../Edy/