utorok 10. marca 2009

Sunset









Sunshine,sunshine Reggae...

Don´t worrie,
don´t hurry,
take it easy...

Sunshine,sunshine Reggae...

/Laid Back - Sunshine Reggae/














Je skoro rano,par dni dozadu a ja dostavam taky boost dobrej nalady,ze som si to ani viac nemohol priat. A pritom to bola taka malickost,ini by mohli povedat,prosto ma zobudil slnecny svit.

Snival som uz ani neviem aky sen,a pomaly som sa zobudil pohladom do uzasneho jasu,a az po chvyli som si uvedomil,ze zijem,ze som v izbe,ale ze som uz prebudeny som si chvylu uvedomoval. Z mojho okna vidim priamo na ulicu,a taktiez na domy,ktore su na druhej strane cesty (myslim,ze by bolo fakt vyhodne,aby ste si raz obzreli cely dom,ulicu,zahradu atd,aby ste presne vedeli co a ako),a slnko vychadza sposobom,ze najprv chvylu posedi na susedovej streche a az potom sa lenivo dvyha na oblohu. A presne ten "sediaci" moment ma rano zobudil. Neviem co by mohlo nahradit tento pocit,ked som so zmuriacimi ocami pozeral do tej nadhery,a pritom do niecoho takeho jednoducheho.

Vazit si kazdy luc Slnka som sa naucil za toho pol roka,co som bol v Kosiciach na skole,pretoze ak poznate aspon trochu Kosice,tak viete,ze clovek si tam bez vetra toho Slnka velmi neuzije. Cize sa mi velakrat stalo,ze som Slnko videl po dvoch tyzdnoch,a pripadal som si ako Jet Li vo filme Fearless (ozaj si pozrite,stoji za to),v tej casti,ked sadil rizu po 2hy krat...

Mam Slnko rad,je prijemne ho vidiet a citit jeho silu najmä po takej dlhej zime...


Venovane malickostiam,na ktorych stoji svet...

Žiadne komentáre:

Par "tucnych" filozofickych vyrokov, ktore mi vela dali...

Nikdy nepluj do studne,z ktorej si sa napil... /Konfucius/
Zo vsetkych tvorov na svete iba clovek pije hoci nema smäd,je hoci nema hlad a rozprava hoci nema co povedat... /Steinbeck/
Priatelov si drz blizko,nepriatelov o kus blizsie...
Ty si taky blby,ze aj sama blbost z teba zblbla...

Ozajstny priatel nie je ten,kto Ti strhava ruzove okuliare,ale ten,kto Ti povie,ze v nich vyzeras ako blbec.../Edy/
Zo svojej samoty sa tesim, mozem z nej vyjst,kedy budem chciet./Toto mi vyslo ako heslo pre moje meno,a stotoznil som sa s nim.../
Everybody lies.../Dr. House/
To,že vás ostatní považují za někoho jiného,ještě neznamená,že jím opravdu jste :) /Jenny mi to po odchode od nas tohto roku (2009) nechala nalepene na mojej nastenke,za co som jej vdacny :)/
Ja pri mojom stasti sa nedozijem ani vlastnej smrti.../Edy/