piatok 20. februára 2009

Saint Valentine´s day











Lubit je ako ked sa pocikate - vsetci to vidia ale len Vy to citite... [zasa raz neviem kto to povedal :-D ]






Po poslednom poste som si povedal,ze je na case sa trochu na blogu odmlcat,viac menej pre to aby som si uctil pamiatku stareho kamarata a aj viac menej preto,aby som mal viac casu na to co som si potreboval zariadit/vybavit a dovybabovat,a aj preto pisem o 14.tom februari 20teho...

Vzdy som tvrdil,ze Valentin je len prizemny sviatok,kedze ak niekoho ozaj lubim,tak mu to dokazujem cely rok,a nie len v jeden specialny den,a inak tomu nebolo ani tento rok,aj ked priamo nikoho okrem mojich rodicov nelubim. Cely den som si prakticky neplanoval ist vonku,pretoze ma to vobec netahalo,no nakoniec som pristal na pozvanie od kamarata a siel na jedno pivo.Potom ako som uz bol takmer doma,tak som stretol este kamosku a kamosa co sa rozvazali na aute tak som si povedal ze preco by som sedel doma,tak som sa siel rozvazat s nimi a bolo mi celkom fajn,vratil som sa domov a rozmyslal.

Kazdy a jeden Valentin je v mojom zivote iny ,a aj tento bol trochen iny,najmä koli udalosti s pred toho dna,ale aj preto,ze by to bolo vyrocie mojho byvaleho vztahu.Zial to je uz minulost,no kazdy rok Valentin nieco predchadza,a tak mam moznost sa zamylat a kazdy rok preklinat ci uz sameho seba,ze som prilis vyberavy,a ze asi nevedome cakam na to special co cakam,alebo vsetkych ostatnych za to ako rozdielne sa k Valentinu stavaju.

Mozno je nieco divne vo mne (ako uz po nespocetne vela krat),ze neuznavam taketo sviatky,alebo je nieco divne (ako uz tiez po nespocetny krat) s ludmi,neviem povedat,no vymyslame si sviatky celkom trapne,pricom su o dost dolezitejsie veci...




Viem sam dobre,ze akonahle by som mal "vazny" vztah v case Valentina,tak by som pisal inak,ale takto mam na to plne pravo :-P

7 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Díky za tenhle článek... Hodně jsem nad ním přemýšlela (ostatně jako nad všema ostatníma:-D), a jsem překvapená, že máš na tenhle svátek podobný názor:) Obzvlášť se stotožňuju s větou že když má člověk někoho rád, tak mu to má dokazovat celý rok a ne jen v ten jeden den. Nemám nic proti kytce 14.2., ale jak si řekl (napsal)...Jsou důležitější věci;)

Edy povedal(a)...

Jenn: :) dakujem za komentar,a musim uznat ze nase nazory su uz hodnu chvylu zhodne popripade aspon podobne :-)

Anonymný povedal(a)...

:-D Já vím, možná je to překvapivé,ale za těch... hm... skoro 7 let?(:-D) jsme si už mohli zvyknout:-D Yo a není zač:-P

Bobrunka povedal(a)...

Mne sa stále podarí nejakou náhodou byť na Valentína sama. Netrápi ma to. Valentín nie je sviatok lásky, ale komercie, a často pretvárky.
Najhoršie je, že už sa aj antivalentínske oslavy stávajú moderné. Zrazu neviem, kam sa zaradiť :)

Edy povedal(a)...

Jenn: no... Uz je to doba,co si prvy krat dosla :)
GragonFleur:toz,skus to urobit tak ako ja - stravit ho s tymi ktorych mas rada :-) Je to mnoho krat lepsie ako ho travit sam,a pritom ani nemusis byt zalubeny :)

Bobrunka povedal(a)...

Dobrý nápad, Edy, ale nejako si začínam myslieť, že chalani-kamaráti vymierajú, aspoň v mojom okolí:(

Edy povedal(a)...

GragonFleur:hmmm,toz neviem ci Ti s tym pomozem,ak myslis svoje momentalne okolie... Aspon zatial nie :)

Par "tucnych" filozofickych vyrokov, ktore mi vela dali...

Nikdy nepluj do studne,z ktorej si sa napil... /Konfucius/
Zo vsetkych tvorov na svete iba clovek pije hoci nema smäd,je hoci nema hlad a rozprava hoci nema co povedat... /Steinbeck/
Priatelov si drz blizko,nepriatelov o kus blizsie...
Ty si taky blby,ze aj sama blbost z teba zblbla...

Ozajstny priatel nie je ten,kto Ti strhava ruzove okuliare,ale ten,kto Ti povie,ze v nich vyzeras ako blbec.../Edy/
Zo svojej samoty sa tesim, mozem z nej vyjst,kedy budem chciet./Toto mi vyslo ako heslo pre moje meno,a stotoznil som sa s nim.../
Everybody lies.../Dr. House/
To,že vás ostatní považují za někoho jiného,ještě neznamená,že jím opravdu jste :) /Jenny mi to po odchode od nas tohto roku (2009) nechala nalepene na mojej nastenke,za co som jej vdacny :)/
Ja pri mojom stasti sa nedozijem ani vlastnej smrti.../Edy/