piatok 6. februára 2009

Nothing...


,,Aké krásne ticho by bolo na svete, keby ľudia hovorili iba to, čo vedia..." /neurazite sa,ale nespomeniem si kto to povedal :-D - i.e. kto to vie,nech mi napise,ze to sem hodim :) /
Obycajne sa na svoj blog prihlasujem takto vecer,aby som sa na neho pozrel,skontroloval blogy mojich priatelov,a ako uz po niekolky krat som dostal chut donho napisat.Ibaze dnes mam problem,pretoze som nevedel o com,a tak som sa rozhodol napisat o nicom.
Mozno to vyznie blaznivo,ale zistujem,ze sa to da... A uplne bez problemov... Clovek by si pomyslel,ze ak polozi prsty na klavesnicu a nema priamo ziadnu myslienku,tak po par pismenach popripade slovach nebude mat o com pisat,toboz ak pise o nicom. Neviem co toto dokazuje,ci uz to odzrkadluje moju naladu,alebo moje "vnutro" a teda myslienky,ktore momentalne vyzeraju ako tie "mravce" ak si zapnete Slovensku Televiziu prilis neskoro alebo skoro (teda neviem ci tomu tak este je,pretoze telku som nevidel uz mesiac),alebo najlepsie povedane vyzera ako bublinky v džakuzi (fuj ake hnusne slovo),alebo ci to dokazuje,ze som dostatocne sibnuty na to ,aby som to zvladol..
Kazdopadne som nevedel,ze mozem pisat ciste asociacie bez toho aby som aspon na tych par bezvyznamnych percent,zapojil moj mozog do cinnosti. Je polnoc a ja by som uz mal davno spat,pretoze poslednych par dni som toho ozaj vela nenaspal,ale napriek unave a stipaniu oci som sa predsa len rozhodol,ze to neodlozim na rano/zajtra/nikdy...
A tak teda pisem dalej a dalej,a pozeram ze mi to krasne vylepsuje naladu,pretoze si uvedomujem nakolko streleny mozem byt,a akonahle si toto precita niekto ,kto ma ma aspon trochu nepozna,tak si myslim,ze nebude ochotny/a citat dalsie prispevky,ktore dufam maju aspon trochu myslienok,ak nie aspon dost,co sa mojich postojov atd tyka.
Mno a zistujem,ze uz toho pisem vela,pretoze komu by sa chcelo citat "nic" na vela stranach pouzitim vela slov,a tak grandiozne uzavriem moje sialenstvo tym,ze prestanem pisat,jedine co urobim bude,ze napisem venovanie,ako za takmer kazdym mojim prispevkom,ak teda to nie je za kazdym,no ako vravim pisem asociacie,cize nemam cas si to skontrolovat :) Koncim ludkovia, a ak ste vydrzali citat az do teraz,mate moj respect ;)
Venovane vsetkym,ktory si to napriek uvodnemu varovaniu precitali,za to,ze mali vydrz :P (mimochodom,nebol som pod vplyvom ziadnych omamnych/navykovych ani inych latok,akurat mi trochen zasibalo,ale stava sa...)

4 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Tak já mám tvůj respct jen proto, že sem si (tak jako všechny ostatní) přečetla tvůj článek až do konce:-D No dobře, mám dobrou náladu,takže nebudu hnusná. V tom případě máš ty jeden velký RESPECT mojí maličkosti, protože konečně mám pocit že čtu článek někoho o kom toho něco málo vím:-D (Chtěla jsem napsat koho dobře znám,ale pak jsem si uvědomila že o určitých aspektech nevím vůbec nic,tak aspoń takhle;)):-P Ten citát znám a mám ho ráda, ale bohužel ti nepomůžu, promiň. Nemám páru kdo ho napsal, ale jména nejsou důležitá. Úvod je jako bych ho psala sama,taky koukám večer na blogy lidí které mám ráda:-D Nechci nic říkat,ale vlastně si nepsal o ničem, byl to jen jakoby soubor tvojich myšlenek nebo co:)Hodně vět mě tu pobavilo a u hodně jsem si v duchu řekla "Yo,přesně!"...
Některé věci mi připoměly jak jsem jako malá četla dopisy od kamaráda,který se vyjadřoval velice podobně (náhoda?:-D) :)
Páni, to je komentář, ale znáš mě, neumím psát stručně a krátce:-D
Prostě díky za sqělé čtení:-P

Bobrunka povedal(a)...

A ja si stále hovorím: chcem tému, chcem príbeh, chcem písať o niečom, čo by nemalo zmysel len pre mňa a len v tejto minúte.
A ty tu prídeš, sčista-jasna napíšeš príspevok o ničom, a prekvapivo sa to dá čítať:)
Písať o ničom je fajn, kým je toho tak akurátne veľa. Knihu o ničom by som už asi nezvládla - z hodín literatúry toho mám dosť do konca života:)

Anonymný povedal(a)...

No nejako som to vydrzal aj ja... :)

Edy povedal(a)...

Jenn:heh :-) A ja som vedel,ze som nieco zabudol,a podakovat za Tvoj komentar :-)
GragonFleur: toz,tak od Teba mi to pripada ako ozajstny kompliment a velmi si to vazim :-) (mimochodom,co sa literatury tyka,tak ja som jej mal dost uz na strednej - vid Milcakova)
Ondrej zo Studenca: ty voe,v zivote by som nepovedal,ze Ty budes citat moj blog :-D

Par "tucnych" filozofickych vyrokov, ktore mi vela dali...

Nikdy nepluj do studne,z ktorej si sa napil... /Konfucius/
Zo vsetkych tvorov na svete iba clovek pije hoci nema smäd,je hoci nema hlad a rozprava hoci nema co povedat... /Steinbeck/
Priatelov si drz blizko,nepriatelov o kus blizsie...
Ty si taky blby,ze aj sama blbost z teba zblbla...

Ozajstny priatel nie je ten,kto Ti strhava ruzove okuliare,ale ten,kto Ti povie,ze v nich vyzeras ako blbec.../Edy/
Zo svojej samoty sa tesim, mozem z nej vyjst,kedy budem chciet./Toto mi vyslo ako heslo pre moje meno,a stotoznil som sa s nim.../
Everybody lies.../Dr. House/
To,že vás ostatní považují za někoho jiného,ještě neznamená,že jím opravdu jste :) /Jenny mi to po odchode od nas tohto roku (2009) nechala nalepene na mojej nastenke,za co som jej vdacny :)/
Ja pri mojom stasti sa nedozijem ani vlastnej smrti.../Edy/