pondelok 2. februára 2009

Red Dragon








War doesn´t determine,who is right - only who is left...

[Bestrand Arthur William Russell]










Viem presne kedy sme dorazili ku kralovstvam Black League a Dark Star... BOlo to o pol osmej vecer.Viem to,pretoze na tu chvylu som cakal cely den. Po nekonecnom vystavani sme dostali povel k pochodu. Vseti sa radovali... To cakanie bolo uz na nevydrzanie.Tolko vojakov po kope som vo svojom zivote v Red Dragone nevidel. 15 kralovstiev slo do vojny. Nevedel som,aku sancu maju tieto kralovstva proti nam,no ani ma to netrapilo.
Chcel som sa pomstit,zabijat...
A tak sme cakali v lese.Pomaly sa stmievalo a tvare svojich spolubojovnikov som videl len v mihotavom svetle fakiel,niektorych som nevidel vobec.,,Z cakania do cakania,dostalo sa mi do usi,ked som si obzeral svoju sekeru.Pozrel som sa smerom,odkial veta prisla a nemohol som nesuhlasit.Ten co ju vyslovil mal absolutnu pravdu.Ani mne sa uz nechcelo viac cakat,ale napriek netrpezlivosti,ktora vysela vo vzduchu bola nalada vsade navokol dobra. Tesili sme sa na boj.Starsi vojaci sedeli pokojne opreti o stromy,ti mladsi preslapovali od nadsenia z miesta na miesto a aj ja som sa par krat neudrzal... Vrava vsade okolo ma obchadzala ako voda kamene v potoku.Pomaly som si predstavoval,ako by mohol nasledujuci boj vyzerat,ako odseknem prvu hlavu,zabijem prveho nepriatela.Vtedy ma z mojich myslienok vytiahol znamy hlas:,,Budu landiky,povedal Valdyx s obrovskym usmevom na tvari a odkracal dalej.Smial som sa z neho,pretoze takyto bol pred kazdym bojom.,,Spravne naladenypovedal som si pre seba.Vylepsil mi naladu,ako vzdy len on vie.Este som sa poriadne ani nedosmial,ked za mnou dobehol mlady clovek.Drzal v ruke kus pergamenu,ktory mi nasledne podal,a behal naspät za svojim velitelom.Vedel som presne,za kym sa vracia.,,Sharizard povedal som si po tichu a otvoril zvitok. Bolo tam napisane:,,Ak si so svojou armadou pripraveny,tak vystrel do vzduchu ohnivy sip a zautoc!Nebolo treba hovorit na koho,poznal som ten rozpis naspamät. Moji vojaci na mna s nadejov pozerali.Vedeli co znamena ten zvitok.Pozrel som sa na nich s usmevom na tvari a viac im nebolo treba hovorit,zacali spievat.Spievali tu znamu piesen o vojne,vytaztve ale aj o padlych priateloch a hrdinoch. A pridavali sa dalsi... Do vzduchu vyletuvali prve ohnive sipy a tak som vzal luk od jedneho elfa,zapalil hrot sipu od fakle,natiahol a vypalil pomädzi koruny stromov do ciernej noci...
A tak sa zacala bitka.Zbehli sme z toho lesa ku hradbam neuveritelnou rychlostou.Nad hlavami nam svistali sipy od elfskych bratov,kuzla od mocnych magov a vojnove stroje tiez prispeli svojou davkou sily.Ukazali sa najmä na hradbach,ktore padli ako keby boli z papiera a dreva a nie z pevneho kamenia.Skreti na svojich vrkoch ako prvy stupili na cudziu zem.Zem ktora sa otriasala pod nohami vsetkych vojakov. Preskocil som zniceny val,a zbadal nepriatelov,ako sa na nas rutia so strachom v ociach.Boli sme asi na 10 metrov od seba a tak som zrychlil,vyskocil od zeme a zatal svoju sekeru do prveho z nich.Vykrikol od bolesti,ale to som uz bol daleko za nim a sekal dalej,pretoze tato noc patrila nam,vojakom,magom a zlodejom z kralovstva SHADOWS...




Venovane vsetkym kamaratom,spojencom,priatelom a aj nepriatelom,ktorych som mal tu cest stretnut vo svete Cerveneho Draka

Žiadne komentáre:

Par "tucnych" filozofickych vyrokov, ktore mi vela dali...

Nikdy nepluj do studne,z ktorej si sa napil... /Konfucius/
Zo vsetkych tvorov na svete iba clovek pije hoci nema smäd,je hoci nema hlad a rozprava hoci nema co povedat... /Steinbeck/
Priatelov si drz blizko,nepriatelov o kus blizsie...
Ty si taky blby,ze aj sama blbost z teba zblbla...

Ozajstny priatel nie je ten,kto Ti strhava ruzove okuliare,ale ten,kto Ti povie,ze v nich vyzeras ako blbec.../Edy/
Zo svojej samoty sa tesim, mozem z nej vyjst,kedy budem chciet./Toto mi vyslo ako heslo pre moje meno,a stotoznil som sa s nim.../
Everybody lies.../Dr. House/
To,že vás ostatní považují za někoho jiného,ještě neznamená,že jím opravdu jste :) /Jenny mi to po odchode od nas tohto roku (2009) nechala nalepene na mojej nastenke,za co som jej vdacny :)/
Ja pri mojom stasti sa nedozijem ani vlastnej smrti.../Edy/