štvrtok 4. júna 2009

The Damned One




Beyond the shadow,
cowered by a tree,
I guard the things,
that shouldn´t spoken be.

They´re hidden from the sun,
so I don´t sit alone,
And they will have no rest,
till no peace on earth last.

So many human lives,
I have hardly passed-
So many innocent souls,
for eternity damned.

All this boring and nasty things,
like love or feel make me sick.
I have no need to up them bring,
no lust to make them sing.

With my dark thoughts,leave me be,
or you´ll be damned,you will see!
One of my ranks you´ll become,
and all hope will be gone...



Venovane dvom damam,ktore boli a su matkami tejto basne :-)

Žiadne komentáre:

Par "tucnych" filozofickych vyrokov, ktore mi vela dali...

Nikdy nepluj do studne,z ktorej si sa napil... /Konfucius/
Zo vsetkych tvorov na svete iba clovek pije hoci nema smäd,je hoci nema hlad a rozprava hoci nema co povedat... /Steinbeck/
Priatelov si drz blizko,nepriatelov o kus blizsie...
Ty si taky blby,ze aj sama blbost z teba zblbla...

Ozajstny priatel nie je ten,kto Ti strhava ruzove okuliare,ale ten,kto Ti povie,ze v nich vyzeras ako blbec.../Edy/
Zo svojej samoty sa tesim, mozem z nej vyjst,kedy budem chciet./Toto mi vyslo ako heslo pre moje meno,a stotoznil som sa s nim.../
Everybody lies.../Dr. House/
To,že vás ostatní považují za někoho jiného,ještě neznamená,že jím opravdu jste :) /Jenny mi to po odchode od nas tohto roku (2009) nechala nalepene na mojej nastenke,za co som jej vdacny :)/
Ja pri mojom stasti sa nedozijem ani vlastnej smrti.../Edy/