utorok 23. júna 2009

The Blogger















Most valued friends are those ,who come when the others leave...














Tak este jeden prispevok dnes,jeden ktory sa lisi od ostatnych tym,ze je jubilejny - 50ty :-)

S blogovanim som zacal davno (aj ked co je davno,ale predsa),a k blogovaniu ma dostala Fleur - za co velka vdaka. Ukazala mi,ze moje myslienky moze niekto citat,ze ich mozem niekde hadzat,a ze to nemusi byt len internetovy dennik,ze si sem mozem dat skoro hocico...

A tak som zacal pisat a pisal som pisal,a ludi,ktori citaju moj blog pribudalo,az sa to dostalo k dnesku,kedy ich je (ak to priblizne spocitam) asi 30,co je pre mna obrovska pocta.Nebudem tu vypisovat to,ako si to vazim,alebo to ako som stastny,ze to robite,myslim,ze to dobre viete,preto napisem len toto:

DAKUJEM

A dakujem
Fleur - vlastne za vsetko aj v realnom aj v nerealnom zivote
Jenny - za to ze je
HiPe - za jeho chladnu hlavu vo vsetkom,a psychologicky rozbor skoro kazdeho clanku
Adrii - ona vie za co ;-)
Ondrejovi - za to,ze by som nikdy nepovedal,ze budes citat moj blog
Olinovi - za to ako dobre si rozumieme,a ako sa nase osudy uz tolkokrat preplietli
Drackovi - za to,ze si obcas nasiel cas,a precital si ho
Century Child - za prijemne konverzovanie ohladom mojich prispevkov,ale aj kadecoho ineho
Wladi - za supporty,ktore u nej mam
Slavke - za to co pre mna spravila
Joyce - za jej lasku

a ostatnim,ktori si myslim,ze radsej ostanu nezverejneny,za to,ze si davaju tu namahu,a citaju


Teraz mi neostava nic ine,ako sa z hlboka nadychnut a pisat dalej :-) Ked uz mam takyto fanklub :-P



Toto je venovane Vam!With all due respect!

Žiadne komentáre:

Par "tucnych" filozofickych vyrokov, ktore mi vela dali...

Nikdy nepluj do studne,z ktorej si sa napil... /Konfucius/
Zo vsetkych tvorov na svete iba clovek pije hoci nema smäd,je hoci nema hlad a rozprava hoci nema co povedat... /Steinbeck/
Priatelov si drz blizko,nepriatelov o kus blizsie...
Ty si taky blby,ze aj sama blbost z teba zblbla...

Ozajstny priatel nie je ten,kto Ti strhava ruzove okuliare,ale ten,kto Ti povie,ze v nich vyzeras ako blbec.../Edy/
Zo svojej samoty sa tesim, mozem z nej vyjst,kedy budem chciet./Toto mi vyslo ako heslo pre moje meno,a stotoznil som sa s nim.../
Everybody lies.../Dr. House/
To,že vás ostatní považují za někoho jiného,ještě neznamená,že jím opravdu jste :) /Jenny mi to po odchode od nas tohto roku (2009) nechala nalepene na mojej nastenke,za co som jej vdacny :)/
Ja pri mojom stasti sa nedozijem ani vlastnej smrti.../Edy/