utorok 23. júna 2009

A young boy





Uzivajme si detstvo kym mozeme,pretoze jedine co nam z neho ostane su spomienky...





Traja mali chlapci sa hraju v parku - futbal,a neskutocne si to uzivaju. Netrapia ich dospelacke problemy,iba tak behaju za loptou,vykrikuju na seba "prihraj prihraj" ,maju oblecene dresy svojich oblubenych hracov...

Jeden z chlapcov vsak loptu odkopne prilis daleko,a tak za nou druhy beha,aby mu neodskocila na cestu. V tom zbada jedneho dospelaka odeteho celeho v ciernom,ako nehanebne sedi na vrchu lavicky a nohy ma polozene tam,kde sa sedava,a fajci. Pozrie sa nanho a ten dospelak drzi v rukach jeho loptu,a neodtrhuje od nej svoj pohlad:
,,Nech sa Ti paci,"podava mu ju po chvili,chlapec nechapavo podakuje a uteka za svojimi kamaratmi,hrat sa dalej.Viac si uz dospelaka nevsimaju a oddavaju sa hre.

Nehanebny dospelak po chvyli odhodi cigaretu,a onedlho si k nemu sadne dalsia dospelacka,ktora si chlapcov nevsima jeho ocami:
,,Cauko,si ma nevidel?Sedela som dole."opyta sa ho.
,,Bud pozdravena o mocna,"rozosmejem ju a dalej sa divam na tych malych chlapcov ako sa hravaju,a spominam,ako som sa pred desiatimi rokmi hral na ich mieste,ako som tiez behal za loptou,ako som nikdy nechcel byt dospely...


Venovane ludom,ktori so mnou ten futbal hravali...


(Photo by deviantart of course...)

Žiadne komentáre:

Par "tucnych" filozofickych vyrokov, ktore mi vela dali...

Nikdy nepluj do studne,z ktorej si sa napil... /Konfucius/
Zo vsetkych tvorov na svete iba clovek pije hoci nema smäd,je hoci nema hlad a rozprava hoci nema co povedat... /Steinbeck/
Priatelov si drz blizko,nepriatelov o kus blizsie...
Ty si taky blby,ze aj sama blbost z teba zblbla...

Ozajstny priatel nie je ten,kto Ti strhava ruzove okuliare,ale ten,kto Ti povie,ze v nich vyzeras ako blbec.../Edy/
Zo svojej samoty sa tesim, mozem z nej vyjst,kedy budem chciet./Toto mi vyslo ako heslo pre moje meno,a stotoznil som sa s nim.../
Everybody lies.../Dr. House/
To,že vás ostatní považují za někoho jiného,ještě neznamená,že jím opravdu jste :) /Jenny mi to po odchode od nas tohto roku (2009) nechala nalepene na mojej nastenke,za co som jej vdacny :)/
Ja pri mojom stasti sa nedozijem ani vlastnej smrti.../Edy/