štvrtok 21. mája 2009

The Lightbringer






...And when all hope is gone,
when darkness spreads
noone is really alone,
Lightbringers are among us...
[Edy]








Uz som tu pisal clanok o tom,ze ludia este hadam nie su az taky skazeny,ze je v nich este dobro,ze ho veste maju chut cinit,ale tak konkretne,ako teraz som este nepisal...

Poslednych par tyzdnov mojho "drahocenneho" casu mi zaberaju pravidelne cesty do Číža,kde opravujeme stary dom,ktory otec kupil.Usetrim Vas detajlov,a tak poviem len,ze som sa vdaka nemu a vdaka tym cestam v sobotu (a znova v stredu) s niekym,koho nepovazujem ani za stareho znamenho,ani za novu neznamu.Je to mlada zena,s ktorou som sa zoznamil pred nie celym rokom,a dokazem sa s nou rozpravat (ako som sa vcera znovu presvedcil,a urcite sa presvedcim znova) cele hodiny,a vzdy je o com dalej :-) Urcite sa teraz pytate v com je taka vynimocna,ze sa dostala na moj blog...

Jenny si teraz urcite mysli,ze je to dalsia fiflena,s ktorou sa dam dokopy,no jej vynimocnost spociva v niecom trochen inom - v tom ,ze Ona je ina...

Trochu ju popisem - je podobne ako ja filozofka,podobne ako ja mam-v-picistka,nerobi veci,ktore robia normalni ludia,kt. tie cinnosti znormalizovali,sprava sa strelene a pritom inteligentne,ale podstatne je to,ze ak tam Hore niekto je a riadi to tu,tak Ona je bud stelesnenim Jeho/Jej planov,alebo aspon posol. A nepotrebuje na to ani ziarive kridla ani plamenny mec.Ide o to,ze kazdy si skladame jedny velke puzzle svojho zivota,a ak by ste sa s nou stretli,divili by ste sa,kolko dielov Vam da dohromady.Alev v dobrom...

Ona sama si to mozno ani neuvedomuje,a ak ano,tak k tomu vsetkemu few,co som o nej napisal musim dodat,ze je aj neskutocne skromna :-)


A urcite by sa jej pacil ten obrazok,pretoze je naladena na rovnakej fantasy vlne ako ja,a tento prispevok je pre nu...

Žiadne komentáre:

Par "tucnych" filozofickych vyrokov, ktore mi vela dali...

Nikdy nepluj do studne,z ktorej si sa napil... /Konfucius/
Zo vsetkych tvorov na svete iba clovek pije hoci nema smäd,je hoci nema hlad a rozprava hoci nema co povedat... /Steinbeck/
Priatelov si drz blizko,nepriatelov o kus blizsie...
Ty si taky blby,ze aj sama blbost z teba zblbla...

Ozajstny priatel nie je ten,kto Ti strhava ruzove okuliare,ale ten,kto Ti povie,ze v nich vyzeras ako blbec.../Edy/
Zo svojej samoty sa tesim, mozem z nej vyjst,kedy budem chciet./Toto mi vyslo ako heslo pre moje meno,a stotoznil som sa s nim.../
Everybody lies.../Dr. House/
To,že vás ostatní považují za někoho jiného,ještě neznamená,že jím opravdu jste :) /Jenny mi to po odchode od nas tohto roku (2009) nechala nalepene na mojej nastenke,za co som jej vdacny :)/
Ja pri mojom stasti sa nedozijem ani vlastnej smrti.../Edy/