nedeľa 10. mája 2009

A pain









If this is end,I am ready...









Dost... Mam dost... Uz nevnimam farby,vnimam len to svetlo,na ktore sa s radostou moja bolest meni. Dnes mam kombinaciu dvoch najhorsich bolesti - migrena a bolest zuba... Neviem cim som si to zasluzil,neviem co sa deje,ale takto nejako asi vyzera koniec - hlavu mi ide odtrhnut,a ked konecne aspon na chvylu prestanu tie navaly bolesti v nej,tak aby nebola nuda sa ozve zub...


Pred asi tak pol hodinou som si vzal Ibalgin 400,a teraz si asi vezmem dalsi,aj ked tabletky jedavam malokedy - chcete vediet preco?Pretoze ja mavam migreny tak raz za mesiac,no ked to pride umieram. Vzdy rovnakym sposobom - rano vstanem a rozmyslam,ci som uz mrtvy,ci sa to uz skoncilo (vzdy a zo zasady to zacina v noci),alebo ci moje trapenie este pokracuje. Prosto teraz nie som schopny vnimania,rozmyslania ani nicoho ineho. A to je este len 12 hodin :-/


Ukoncite to niekto,ja to uz nezvladam - nemozem spat,nemozem sa sustredit,nie som schopny nicoho,a aj tento clanok som sa rozhodol napisat len preto,aby som co najlepsie vystihol podstatu - ze toto je aj na chlapa vela...

Nic to,idem skusit overeny trik,,ktory pomaha len koli psychike - umyt si hlavu ladovou vodov,aj ked mam pocit,ze najprv sa asi porozpravam so zachodom :-/Ak by som to neprezil,chcem na pohrebe Oasis od Tarji :-/ Idem dalej umierat...

3 komentáre:

Bobrunka povedal(a)...

Chúďatko, je mi ťa tak strašne ľúto, a to ti nemôžem nijako pomôcť..
..hoci, raz na tebe vyskúšam čínsku medicínu, môže byť?:)

Jenn povedal(a)...

Jeeeej:( Dufam ze teraz uz je ti dobre...Neviem ci u vas dostanies Tomapirin, no ked ano, nevahaj, lebo mama ma taketo iste problemy a vzdy jej pomohol;) (Ako vzdy prepac za chybnu slovencinu:D)

Edy povedal(a)...

Fleur:jj tak to beriem :-) Hlavne ak ma zbavi bolesti chrbtice :-P
Jenn:Tomapirin?Ten nepoznam,ale nabuduce vyskusam :-)

A jj uz mi je fajn,a ked som si dnes precital ten post,tak som bol celkom rad,ze som ho napisal vcera,pretoze dnes by som to musel vypipavat :-D

Vdaka za Vasu starost :-)

Par "tucnych" filozofickych vyrokov, ktore mi vela dali...

Nikdy nepluj do studne,z ktorej si sa napil... /Konfucius/
Zo vsetkych tvorov na svete iba clovek pije hoci nema smäd,je hoci nema hlad a rozprava hoci nema co povedat... /Steinbeck/
Priatelov si drz blizko,nepriatelov o kus blizsie...
Ty si taky blby,ze aj sama blbost z teba zblbla...

Ozajstny priatel nie je ten,kto Ti strhava ruzove okuliare,ale ten,kto Ti povie,ze v nich vyzeras ako blbec.../Edy/
Zo svojej samoty sa tesim, mozem z nej vyjst,kedy budem chciet./Toto mi vyslo ako heslo pre moje meno,a stotoznil som sa s nim.../
Everybody lies.../Dr. House/
To,že vás ostatní považují za někoho jiného,ještě neznamená,že jím opravdu jste :) /Jenny mi to po odchode od nas tohto roku (2009) nechala nalepene na mojej nastenke,za co som jej vdacny :)/
Ja pri mojom stasti sa nedozijem ani vlastnej smrti.../Edy/