utorok 5. februára 2008

Door







Predstavte si dvere... (pre pomoc davam obrazok)







Dvere krasne,ciste,no pre vas zavrete. A predstavte si ze si tieto dvere chodite kazdy den obzerat,co sa vam tak zapacili. Pomaly zacnete zistovat,ake su krasne,kolko museli asi tak stat,kolko asi vazia, a aku maju cenu. Cenu nie len pre vas,ale aj pre inych.. Pretoze to by bolo az prilis egoisticke...
A teraz si predstavte,ze pri takej normalnej kazdodennej prehliadke tychto dveri sa zrazu pootvoria...
Cely cas,co ste sa na ne chodievali pozerat ste ticho rozmyslali a tuzili vidiet, co sa za nimi skryva, a zrazu sa pred vami pootvorili.Detska radost z novej hracky je nic oproti pocitu,ktory sa prave rozlieva vo vasom tele.
A tak vas napadne maly podvod. Nechce sa vam cakat,kym sa cele dvere otvoria, a tak zacnete cez tu malu skaru nakukat dnu,pomaly tie dvere tahat, a vsemozne sa snazit,aby sa otvorili co najskor...
Uz uz sa vam to dari a tie dvere sa zrazu z nicoho nic zavru pred nosom. Skoro vam ho privru.
Vsade okolo vas je oblak prachu,ktory ten naraz zdvyhol z uzasneho portalu.A vy rozmyslate,co sa stalo. Preco sa tak zrazu zavreli.
Preco sa stava vasa jedina otazka,a trizni vasu mysel...
Preco...
Preco...
Preco...
Alebo este lepsie otazky - Co ste spravili zle?Co sa stalo??
A vy neviete,a zistite az ked je neskoro...


Pre vsetky Zasa sa opakujucE a cudNe veci na ktore si asi nikdY nezvyknem...

Žiadne komentáre:

Par "tucnych" filozofickych vyrokov, ktore mi vela dali...

Nikdy nepluj do studne,z ktorej si sa napil... /Konfucius/
Zo vsetkych tvorov na svete iba clovek pije hoci nema smäd,je hoci nema hlad a rozprava hoci nema co povedat... /Steinbeck/
Priatelov si drz blizko,nepriatelov o kus blizsie...
Ty si taky blby,ze aj sama blbost z teba zblbla...

Ozajstny priatel nie je ten,kto Ti strhava ruzove okuliare,ale ten,kto Ti povie,ze v nich vyzeras ako blbec.../Edy/
Zo svojej samoty sa tesim, mozem z nej vyjst,kedy budem chciet./Toto mi vyslo ako heslo pre moje meno,a stotoznil som sa s nim.../
Everybody lies.../Dr. House/
To,že vás ostatní považují za někoho jiného,ještě neznamená,že jím opravdu jste :) /Jenny mi to po odchode od nas tohto roku (2009) nechala nalepene na mojej nastenke,za co som jej vdacny :)/
Ja pri mojom stasti sa nedozijem ani vlastnej smrti.../Edy/