piatok 8. februára 2008

Assassin



Bola chladna noc... Dazd bubnujuci do zeme zakryval zvuk mojich krokov...
Na chvylu som sa zastavil, a este raz si prezrel moju obet.Bol to mlady vojak.Nemohol mat viac ako 20 rokov.Bolo mi cudne,preco musi tak mlady clovek zomriet, no uz dlhe mesiace sa na dovody nepytam.Je to takto lepsie...
Pomaly som sa k nemu prikradol od zadu.Nemal ani najmensiu sancu o mne vediet,pretoze dych mam taky chladny,ze ani v zime ho nie je vidiet. Az ked som stal za nim,vsimol si ze nieco nie je v poriadku.Tieto hrozne ludske predtuchy...No zivot mu to aj tak nezachranilo.Moja dyka za mu z chutou zabodla kdesi pod tretie rebro.Chudak...Ani vykriknut od bolesti nemohol,pretoze som mu rukou pridrzal usta.
Pomaly som jeho bezvladne telo tahal prec zpod poulicnej lampy.Bolo uz vlastne jedno,ci by ho niekto nasiel alebo nie, svoju ulohu som si splnil, no aj tak som vedel,ze takto najlepsie zabranim komplikaciam.Jeden nikdy nevie a vyvolat poplach by moj utek z mesta len stazilo...
Vzdy som mal rad tieto trapne a neupravovane mestske kriky.Ak bolo treba, dalo sa do nich bezproblemov skryt,popripade aj nieco viac. No to nanestastie dnes v noci nebol moj pripad.Dotiahol som Ho rovno doprostred tejto hustiny ci co to bolo a nechal som ho tam lezat vediac,ze ho tak ci tak skor ci neskor najdu.

Ocistil som si dyku od Jeho krvi, a pokojnym krokom som sa vydal do dazdivej noci prec...

Pribeh je cista fikcia a nema nic spolocne s realitou... Venovane vsetkym mne podobnym Night Walker - om...




Žiadne komentáre:

Par "tucnych" filozofickych vyrokov, ktore mi vela dali...

Nikdy nepluj do studne,z ktorej si sa napil... /Konfucius/
Zo vsetkych tvorov na svete iba clovek pije hoci nema smäd,je hoci nema hlad a rozprava hoci nema co povedat... /Steinbeck/
Priatelov si drz blizko,nepriatelov o kus blizsie...
Ty si taky blby,ze aj sama blbost z teba zblbla...

Ozajstny priatel nie je ten,kto Ti strhava ruzove okuliare,ale ten,kto Ti povie,ze v nich vyzeras ako blbec.../Edy/
Zo svojej samoty sa tesim, mozem z nej vyjst,kedy budem chciet./Toto mi vyslo ako heslo pre moje meno,a stotoznil som sa s nim.../
Everybody lies.../Dr. House/
To,že vás ostatní považují za někoho jiného,ještě neznamená,že jím opravdu jste :) /Jenny mi to po odchode od nas tohto roku (2009) nechala nalepene na mojej nastenke,za co som jej vdacny :)/
Ja pri mojom stasti sa nedozijem ani vlastnej smrti.../Edy/