utorok 29. januára 2008

Rules ,vol. 1


Tak ma napadlo,ze sem hodim par pravidiel,ktore ja uznavam, a obcas si ich nazvem svojimi zasadami,aj ked ich mozno uz pred tym povedal niekto iny,no aj tak su dost uzitocne.
Samozrejme je myslim jasne,ze tento prispevok sa bude pravidelne aktualizovat, a pokial mi to cas a sily dovolia,tak sa ho budem snazit mat na prvom mieste,aby ste ma mohli lepsie spoznat...
Takze zacnem cislovanim:
1.Nenaser svoju svokru,matku,priatelku a ani inu zenu,ak nemas dokonale prepracovanu strategiu,ktorou nieco cielis...
2.Najlepsie je nesrat zeny vobec. -Nic dobre to nikdy nevesti.
3.Ak si potrebujes surne zavolat ver tomu,ze nablizku nebude nijaky mobil,alebo nebude kredit,alebo nebudu kamarati,ale rob si co chces,aj tak sa ti to nepodari...
4.Na svete su len dvaja ludia,ktori mi dokazu zakazat fajcit,a ani mi to nemusia hovorit: moja mama a moja priatelka...
5.Nikto iny na svete mi fajcenie jednoducho nevyhovori.. - Sorac Peto H. :-)
6.Nikdy neslubujem nieco,co nemozem splnit.
7.Ak nieco slubim,dodrzim to aj cez mrtvoly,ak mi to zdravotny stav dovoli...
8.Nikdy nemeskaj,radsej prid 10 minut skor a mrzni...
9.Autobusy nikdy nejdu presne,vzdy bud skor alebo neskor, takze sa na to priprav.
10.Chladna hlava je zaklad...
11.Zena ma vzdy pravdu,cim skor si to uvedomis,tym skor pojdes na pivo...
12.Nie je mudre strielat zo vzduchovky peper do obnazenych stehien.. - ostavaju jazvy.
13.Vlastne nie je mudre strielat zo vzduchovky do obnazenych stehien vobec... :-)
14.Nedoveruj niekomu,kto Ti povie,ze mu mozes verit...
15.Najlepsie je si vytvorit uzky okruh ludi,ktorym mozes verit.
16.Don´t miss the kiss!
17.Svetovy mier je jedna vec, a cest druha.
18.Vzdy sa k ludom spravaj tak,ako chces aby sa ludia spravali k tebe.
19.Na kazdeho chlapa sa najde väcsi chlap.Na ktoreho nie,existuje zelezna tyc.
20.Skusat ci je had zivy s prstami je tiez blbost.
20.Verte mi,fakt je to blbost!
21.Ozieracka je sranda vec, ale zobudit sa rano na posteli vedla kamosa nie je sranda vec.
22.Sposob ako predist bodu 21. je zohnat si kluc od izby zamknut sa,otocit sa a hodit za hlavu.
23.Priatelov si drz blizko,no nepriatelov este blizsie.
24.Nikdy nezaspi opity na zachode pri vykonavani velkej potreby!!! - FAKT NIKDY!
25.Dve zeny v jednom dome su ako 2 tigre v jednej klietke.

Žiadne komentáre:

Par "tucnych" filozofickych vyrokov, ktore mi vela dali...

Nikdy nepluj do studne,z ktorej si sa napil... /Konfucius/
Zo vsetkych tvorov na svete iba clovek pije hoci nema smäd,je hoci nema hlad a rozprava hoci nema co povedat... /Steinbeck/
Priatelov si drz blizko,nepriatelov o kus blizsie...
Ty si taky blby,ze aj sama blbost z teba zblbla...

Ozajstny priatel nie je ten,kto Ti strhava ruzove okuliare,ale ten,kto Ti povie,ze v nich vyzeras ako blbec.../Edy/
Zo svojej samoty sa tesim, mozem z nej vyjst,kedy budem chciet./Toto mi vyslo ako heslo pre moje meno,a stotoznil som sa s nim.../
Everybody lies.../Dr. House/
To,že vás ostatní považují za někoho jiného,ještě neznamená,že jím opravdu jste :) /Jenny mi to po odchode od nas tohto roku (2009) nechala nalepene na mojej nastenke,za co som jej vdacny :)/
Ja pri mojom stasti sa nedozijem ani vlastnej smrti.../Edy/