pondelok 21. januára 2008

Dejavú

Co by ste robili,keby ste prezili nieco hrozne,nieco,co ste v zivote

nechceli zazit a tomto vsetkom by ste si povedali:,,Co ak by sa
vratil cas...",a ten by sa ozaj vratil... Presne o hodinu... Poviete si
"super,skvele",lenze hacik by bol v tom,ze by ste si nic nepamä-
tali,a jedine co by ste si vsimli by bolo,ze na hodinkach bolo este
pred chvylou o hodinu viac...Co by ste spravili?


A co by som spravil ja?Hmmm neviem... Ale za zamyslenie to stoji,no nie?

Žiadne komentáre:

Par "tucnych" filozofickych vyrokov, ktore mi vela dali...

Nikdy nepluj do studne,z ktorej si sa napil... /Konfucius/
Zo vsetkych tvorov na svete iba clovek pije hoci nema smäd,je hoci nema hlad a rozprava hoci nema co povedat... /Steinbeck/
Priatelov si drz blizko,nepriatelov o kus blizsie...
Ty si taky blby,ze aj sama blbost z teba zblbla...

Ozajstny priatel nie je ten,kto Ti strhava ruzove okuliare,ale ten,kto Ti povie,ze v nich vyzeras ako blbec.../Edy/
Zo svojej samoty sa tesim, mozem z nej vyjst,kedy budem chciet./Toto mi vyslo ako heslo pre moje meno,a stotoznil som sa s nim.../
Everybody lies.../Dr. House/
To,že vás ostatní považují za někoho jiného,ještě neznamená,že jím opravdu jste :) /Jenny mi to po odchode od nas tohto roku (2009) nechala nalepene na mojej nastenke,za co som jej vdacny :)/
Ja pri mojom stasti sa nedozijem ani vlastnej smrti.../Edy/