pondelok 21. januára 2008

The Last Farevell



Sleep softly my fallen friend,
sleep softly in my arms.
Your body has been broken,
but your sprit remains.

Friends for so long,
oh yes we were.
But as darkness spreads,
you aren´t for me here.

And so with tears in my eyes,
I´m asking myself:Why?
But you can´t hear my voice,
You´ve gone faraway.

Eternal pain hurts my heart.
Death has come between two souls.
And everything now goes apart,
´Cause they divorced two brothers.

At last with tears in my eyes,
I asked myself:Why?
But you haven´t heard my voice,
You´ve been gone,faraway.

Without you,
and with you,
I´m dying too,
I died too...



Venovane Tebe, Miso,priatel moj...

Picture by: www.art.eonworks.com

Žiadne komentáre:

Par "tucnych" filozofickych vyrokov, ktore mi vela dali...

Nikdy nepluj do studne,z ktorej si sa napil... /Konfucius/
Zo vsetkych tvorov na svete iba clovek pije hoci nema smäd,je hoci nema hlad a rozprava hoci nema co povedat... /Steinbeck/
Priatelov si drz blizko,nepriatelov o kus blizsie...
Ty si taky blby,ze aj sama blbost z teba zblbla...

Ozajstny priatel nie je ten,kto Ti strhava ruzove okuliare,ale ten,kto Ti povie,ze v nich vyzeras ako blbec.../Edy/
Zo svojej samoty sa tesim, mozem z nej vyjst,kedy budem chciet./Toto mi vyslo ako heslo pre moje meno,a stotoznil som sa s nim.../
Everybody lies.../Dr. House/
To,že vás ostatní považují za někoho jiného,ještě neznamená,že jím opravdu jste :) /Jenny mi to po odchode od nas tohto roku (2009) nechala nalepene na mojej nastenke,za co som jej vdacny :)/
Ja pri mojom stasti sa nedozijem ani vlastnej smrti.../Edy/