utorok 13. októbra 2009

Radio Pulz










Ak chces spoznat cloveka,pozri sa na jeho pracu. [Friedrich Schiller]








Neuverite co - Edy sa dostal do Univerzitneho radia. A celkom hladko,stacilo ist na konkurz,nemusel som nic slubovat,nemusel som zahrat loptu,ani nic podobne,stacilo im na castingu povedat moje myslienky,nazory,ze chcem byt moderator a z casti predstavit o com bude moja relacia. A ze o com bude? O Fantasy...

Mozno je to pre vas novina,ale som tak trochu posadnuty fantasy tematikou. ( :-P ) A to po vsetkych strankach,ci uz po filmovej,kniznej,alebo hernej - tam asi najviac,aj ked sa musim priznat,ze vzdy si rad precitam nejaku dobru knihu,hoci mi Mag uz takmer tyzden lezi na stole,pretoze na neho nemam cas - toz,este ze cesta vlakom domov trva takmer hodinu a pol...

Teraz by som vam v skratke hodil o com moja relacia,ktora sa vola Eldarin hiswa ando (v preklade Siva elfska brana),bude - je rozdelena na 6 casti:

1. Predstavim seba,fantasy tematiku,o com moja relacia bude, (plati len pre prvu cast -teda pre prvu relaciu),a potom kazdy tyzden,ked budem vysielat predstavim jednu z fantasy ras - odkial pochadza,co ju vystihuje,kto ju vymyslel,a kto ju prvy krat pouzil niekde (v skratke)

2. Novinky - zo sveta bud/a:herneho,filmoveho,literarneho
3. Zaspominajme si: kazdy tyzden si zaspominam na nejaku staru hru/film/knihu
4. Co nas caka a neminie: poviem o niecom,co nas caka v najblizsej dobre - nejaka novinka,ktora vyjde (film/hra/kniha)
5. Fantasy character tyzdna: kazdy tyzden si vyberiem nejaky character pochadzajuci z fantasy sveta,pricom ho predstavim,preco ma zaujal,atd.
6. Nejaka piesen z fantasy sveta,pricom bude kazdy tyzden ina :)

Tot vsio,drzte mi prsty ;)

...A este dotaz,hned ako budem vediet,kedy a ktory den vysielam (viac menej to viem uz teraz,ale este to nie je iste),doplnim tento clanok o web,aby ste si ma vedeli najst :)

2 komentáre:

Jenny povedal(a)...

Božíííííí:) Držím palce;) Budeš sqělý:) Vím to!

Edy povedal(a)...

Jenny: dakuje ,a dufam :)

Par "tucnych" filozofickych vyrokov, ktore mi vela dali...

Nikdy nepluj do studne,z ktorej si sa napil... /Konfucius/
Zo vsetkych tvorov na svete iba clovek pije hoci nema smäd,je hoci nema hlad a rozprava hoci nema co povedat... /Steinbeck/
Priatelov si drz blizko,nepriatelov o kus blizsie...
Ty si taky blby,ze aj sama blbost z teba zblbla...

Ozajstny priatel nie je ten,kto Ti strhava ruzove okuliare,ale ten,kto Ti povie,ze v nich vyzeras ako blbec.../Edy/
Zo svojej samoty sa tesim, mozem z nej vyjst,kedy budem chciet./Toto mi vyslo ako heslo pre moje meno,a stotoznil som sa s nim.../
Everybody lies.../Dr. House/
To,že vás ostatní považují za někoho jiného,ještě neznamená,že jím opravdu jste :) /Jenny mi to po odchode od nas tohto roku (2009) nechala nalepene na mojej nastenke,za co som jej vdacny :)/
Ja pri mojom stasti sa nedozijem ani vlastnej smrti.../Edy/