utorok 13. októbra 2009

I realy don´t have time...






Nedostatok casu neexistuje. Vsetci mame dost casu,aby sme mohli urobit vsetko,co ozaj urobit chceme.
[Alan Lakein]




Normalne zistujem,ze veta - Den by mohol mat aspon 30 hodin ,je obcas pravdiva - najmä teraz u mna,ked nestiham takmer nic,alebo lepsie povedane - stiham vsetko,ale s vypätim vsetkych sil. Ak by som mal byt konkretnejsi,tak pracujem v univerzitnom radiu,pisem pokracovanie toho pribehu na mojom druhom blogu,lamem si hlavu nad Spanielcinou,ktora sice nie je az taka tazka,ako som si prvy den myslel (normalne,po dalsej hodine uz zo seba budem vediet vydat suvyslu vetu :D ),ale tak ci onak mi berie dostatok volneho casu,ini vyucujuci nie su o nic milsi,davaju nam toho teraz tolko na hlavu,ze vlastne obcas rozmyslam,ci sa mi pod tou vahou nezlomi krk,potom si este vybavujem nejaku tu brigadu,pretoze sa snazim zit aj s inych,ako rodicovskych penazi - nie vzdy sa to da,potom si s kamosmi uz teraz hladame nejaky privat,pretoze koluju famy (a mne pripadaju dost pravdive),ze nas intrak od dalsieho roka rusia,a kedze chalanom sa to nechce asi az tak ako mne,tak to taktiez vybavujem ja,prosto mam toho teraz trochen vyse hlavy.

Ale nestazujem si,prave naopak,celkom sa mi to paci - aspon nie je nuda,aj ked si viem predstavit väcsiu zabavu,ako chodit po uprsanom a zamrznutom Ruzomberku. Ako vravi mudra myslienka tohto clanku - vsetko stihnem,ak chcem,akurat to naplanovanie je trochen problematicke,no ide to. Poznam jeden krasny Cesky vyrok - jde to,ale dře to,a nejako tak je to aj teraz u mna. Domov sa vratim teraz na vikend,potom este na sviatky,a potom asi az na zimne prazdniny,pretoze na viac mi neostane cas,aby som vsetko stihal tuto na univerzite...

Viem,teraz si urcite kazdy povie,ze naco som si toho tolko na tu hlavu bral,ale mna to bavi - pospoznaval som kopec ludi (no vazne, som tu 3 tyzdne aj s topankami,a uz poznam asi 80 ludi,mozno aj viac), a ak si to rozplanujem,tak ziskavam nove skusenosti ,ktore keby som mohol,tak si nakupujem vo velkom,pretoze sa inak nahradit nedaju.

Nic to,dopisal som Ondrejovi slubene clanky,idem nas5 do radia,aby sme s technikom doriesili nejaku hudbu a podmaz.

...Ked som sa na to daval,ani som netusil,ze s tym moze byt az tolko roboty,ale co narobim - ako vravi mamka,dal si sa na vojnu,tak bojuj..



Venovane celej tej kope novych znamych na vyske.

3 komentáre:

Jenny povedal(a)...

Jde to ale dře to je stručně shrnutý můj život:D Je to skvělý výrok a hlavně pravdivý:D Tvoje mamka je moc chytrá ženská:) Dal si sa na vojnu,tak bojuj je... prostě... asi si to vytisknu a zarámuju:D:D:D Dělám si srandu, ale je to fakt. Díky žes mi to připoměl. Nejsem sice na výšce, ani nedělám v rádiu, ani neshánim byt, ale jinak se shodnem:) Občas přemýšlím jak dlouho může člověk žít bez toho aby skolabovat,když spí 3,5 hodiny denně... No, zatím žiju,takže asi to jde:D Good luck a pevné nervy;) (A hodně spánku:D:D:D)

Ondrej zo Studenca povedal(a)...

dakujem :D

Edy povedal(a)...

Jenny: chces vediet kolko sa to da vydrzat? Velmi dlho,pretoze telo si po case zvykne :) Kazdopadne dakujem za komentar :)
Ondrej:nemas za co :D

Par "tucnych" filozofickych vyrokov, ktore mi vela dali...

Nikdy nepluj do studne,z ktorej si sa napil... /Konfucius/
Zo vsetkych tvorov na svete iba clovek pije hoci nema smäd,je hoci nema hlad a rozprava hoci nema co povedat... /Steinbeck/
Priatelov si drz blizko,nepriatelov o kus blizsie...
Ty si taky blby,ze aj sama blbost z teba zblbla...

Ozajstny priatel nie je ten,kto Ti strhava ruzove okuliare,ale ten,kto Ti povie,ze v nich vyzeras ako blbec.../Edy/
Zo svojej samoty sa tesim, mozem z nej vyjst,kedy budem chciet./Toto mi vyslo ako heslo pre moje meno,a stotoznil som sa s nim.../
Everybody lies.../Dr. House/
To,že vás ostatní považují za někoho jiného,ještě neznamená,že jím opravdu jste :) /Jenny mi to po odchode od nas tohto roku (2009) nechala nalepene na mojej nastenke,za co som jej vdacny :)/
Ja pri mojom stasti sa nedozijem ani vlastnej smrti.../Edy/