streda 4. novembra 2009

Rage








"Skôr, než sa vydáš na cestu pomsty, vykop dva hroby."
[Konfucius]





I´m getting a feeling,that I am the last person to be here, last person to be suposed to be here. No,you might think,that I´m just pissed of on something or someone,or I´ve got enough of this learning,but no,I´m pretty sure,that I hate this school...

The question isn´t what hapened to me,or what hapened to the others,the question is,why.Why are these people so stupid,when they speak about love,great relationships among people or other stuff,and on the other hand,they straight throw it away just to show me,that I am not catholic,or I don´t have a faith? No you assholes ,I have a faith,but instead of you, I believe in myself,in my own abilities,and I am not such fuckass that I would wait on someone from the skies to come and help me. All this icons,and "Chesuses",Gods and other bullshits all around me make me sick everyday,every hour,every minute,and every second I spend here trying to make myself a better person and build up my knowledge even greater.You give no chance to those who don´t care about your faith,you give them nothing but pressure. Now I know why there is so little catholics on the world. No,no those catholics,who have only crosses on their neck,I mean real catholics,who realy share people around them,and don´t force them to do this and that.I know - people started to finding out,that you are full of shits with your pretty faces and devils within you. That´s the point!

My answer for you is SCREW YOU, you obsessed people on this freaking school,damn you who make me sick,you,who condemn me,just becouse I am not what you want me to be. Now it´s upon you,it´s your turn,but know this - I WONT CHANGE IN ANY CASE!


(ospravedlnujem sa tym,co su menej zbehli v anglictine,ale zial,v anglickom jazyku sa mi najlepsie vyjadruju pocity a myslienky.)

Venovanie netreba... O tom je cely clanok...

4 komentáre:

Jenny povedal(a)...

Teď se cítím fakt hustě, páč jsem tomu všemu rozumněla:D Moje angličtina se zjevně vážně zlepšuje:D A ty vydrž:) Zvládneš to..Jsou horší věci, i když chápu že už musíš šílet... GL;) (A sorry,že jsem tohle nenapsala v AJ:D)

Edy povedal(a)...

Jenny: vydrzim,a toto je jeden zo sposobov,ako... :)

A dakujem za support :)
(na anglictinu sa v komentaroch mozes vytoto ;-) )

Edy

Anonymný povedal(a)...

hura, ja som ti rozumela, i ked som sa spociatku zlakla, ze no do riti...ale prijemna zmena, uvitam i v buducnosti, prijemna anglictina na citanie

co sa tyka obsahu poviem: no ta diki, si mi ale dal, i ked to citam dost opozdene, predpokladam ze tvoje pocity sa asi nezmenili, je mi strasne luto ze nas tak vnimas, a ze nas tak vnima vela ludi, nechcem..., neviem ako...netusim co ti mam na to povedat, ja osobne som stale v mojom zivote vitala s otvorenou narucou ludi ktori myslia inak, aspon som sa o to snazila(ak to tak nevyzeralo ospravedlnujem sa) pre mna boli stale niecim novym, neprebadanym, nieco co ma fascinovalo a chcela som ich poznat, ako myslia, ako ziju, vediet ich nazory, zvacsa ma to dost obohatilo, pritom som sa im nesnazila vucovat svoje nazory, aspon som to tak nikdy nevnimala, len ked sa ma spytali tak som sa snazila co najlepsie vysvetlit co chceli vediet,
je smutne ze vela ludi nedokaze raspektovat "ine cesty", aj napriek tomu ze by sme to prave z ich nabozenskeho presvedcenia mohli najviac cakat, ze ked chcu byt respektovani musia respektovat(zase nemyslim tym respektovat zlo(dufam ze chapes co myslim po slovom zlo, urcite nie ine presvedcenie, resp. ziadne))
tak ja len tak som sa rozpisala bo sa mi nechce ucit a uz dost dlho som neviedla ziadnu konstruktivnu debatu :))

s pozdravom

Katarina Siskova

Edy povedal(a)...

Katka: pozri Katka, v prvom rade dakujem za komentar,toboz od Teba,pretoze si Ta vazim.
A za druhe - tento post som napisal - ako sa vola rage - vo vytrzeni,kedy som uz mal dost vsetkeho toho okolo mna,a miesto toho,aby som vsetkym naokolo zacal nadavat,a niekoho bit,tak som radsej svoje myslienky vlozil na blog- je to o dost pacifistickejsie riesenie ;-)

Katka, with all due respect

Edy

Par "tucnych" filozofickych vyrokov, ktore mi vela dali...

Nikdy nepluj do studne,z ktorej si sa napil... /Konfucius/
Zo vsetkych tvorov na svete iba clovek pije hoci nema smäd,je hoci nema hlad a rozprava hoci nema co povedat... /Steinbeck/
Priatelov si drz blizko,nepriatelov o kus blizsie...
Ty si taky blby,ze aj sama blbost z teba zblbla...

Ozajstny priatel nie je ten,kto Ti strhava ruzove okuliare,ale ten,kto Ti povie,ze v nich vyzeras ako blbec.../Edy/
Zo svojej samoty sa tesim, mozem z nej vyjst,kedy budem chciet./Toto mi vyslo ako heslo pre moje meno,a stotoznil som sa s nim.../
Everybody lies.../Dr. House/
To,že vás ostatní považují za někoho jiného,ještě neznamená,že jím opravdu jste :) /Jenny mi to po odchode od nas tohto roku (2009) nechala nalepene na mojej nastenke,za co som jej vdacny :)/
Ja pri mojom stasti sa nedozijem ani vlastnej smrti.../Edy/