piatok 9. januára 2009

Option





Look,if you had one chance,

or one opportunity,
to seize everything you´ve ever wanted,
in one moment:
would you capture it?
Or just let it slip?





Tak tychto par riadkov hore a blog jednej starej ale dobrej kamosky ma inspirovali,aby som sa po dlhom case vratil k pisaniu si do mojho blogu...


Pytate sa preco? Pretoze predosly prispevok uz zial nie je tak celkom aktualny a mam kopec casu na rozmyslanie - zasa po dlhom case,a s tym mam aj kopec myslienok,ktore by som chcel rozobrat.

Tento post som napisal preto,lebo ako som (ako uz po nespocetny krat) brazdil dotycnym blogom,narazil som na komentare pisane nie prave "nasim" pismom. A neviem preco doslo na mna to,ze pravdepodobne ja takto nikdy pisat nebudem vediet,pravdepodobne nikdy nepojdem na tu skolu,na ktoru chodi Ona,pravdepodobne nikdy nezazijem to co ona.
A slovo NIKDY ma na tom stve najviac. Teraz si isto myslite,ze jej zavidim,a ze jej to neprajem.

V jednom mate pravdu a v jednom nie - ano zavidim jej to,pretoze to co studuje Ona ma neskutocne fascinuje uz dlho,ale nikdy som nebol natolko usilovny aby som mohol studovat to iste (hlavu na to zial mam :-/,ale lenivost je silnejsia,sak Hricik by vedel rozpravat... ),a pravdepodobne nikdy sa ani v tom jazyku nenaucim hovorit ako ona,asi nebudem mat ani prilezitost...
Mylite sa v tom,ze jej to neprajem - prave naopak - klanam sa pred takymi to ludmi tak hlboko ako mi to rebra dovolia,a v kutiku duse ich neskutocne obdivujem a maju moj velky (a znamy) RESPECT!

Na zaver by som dodal ,ze nikto mi nezarucuje,ze zajtra ma neunesu do Azie,a ze sa to nenaucim,len chcem podotknut,ze ta moznost je nanajvys nepravdepodobna,no teraz uz viem ako sa mam spravat k povinnostiam,dolezitym veciam a k moznostiam,ktore som premrhal vlastnym pricinenim...


Zial som taky mam sa este vela coho ucit...

Tymto postom som chcel vyjadrit to,ze ak by som mohol vratit cas nespravil by som to,neucil by som sa lepsie,nepracoval by som tvrdsie,nerobil by som nic ine,preotze inak by som sa nemohol poucit zo sameho seba... Vdaka Domca,ze si mi k tomu dopomohla ;-)

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

Vravii sa,že vsetko sa da,len treba chciet... a clovek chce to,co nemože mat... hm...?:D

Par "tucnych" filozofickych vyrokov, ktore mi vela dali...

Nikdy nepluj do studne,z ktorej si sa napil... /Konfucius/
Zo vsetkych tvorov na svete iba clovek pije hoci nema smäd,je hoci nema hlad a rozprava hoci nema co povedat... /Steinbeck/
Priatelov si drz blizko,nepriatelov o kus blizsie...
Ty si taky blby,ze aj sama blbost z teba zblbla...

Ozajstny priatel nie je ten,kto Ti strhava ruzove okuliare,ale ten,kto Ti povie,ze v nich vyzeras ako blbec.../Edy/
Zo svojej samoty sa tesim, mozem z nej vyjst,kedy budem chciet./Toto mi vyslo ako heslo pre moje meno,a stotoznil som sa s nim.../
Everybody lies.../Dr. House/
To,že vás ostatní považují za někoho jiného,ještě neznamená,že jím opravdu jste :) /Jenny mi to po odchode od nas tohto roku (2009) nechala nalepene na mojej nastenke,za co som jej vdacny :)/
Ja pri mojom stasti sa nedozijem ani vlastnej smrti.../Edy/