piatok 9. januára 2009

Winter






Last Christmas I gave you my heart,
but the very next day,you gave it away.
This year,to save me from tears,
I´ll give it to someone special...








Jeden kamos mi raz povedal,ze jedine pri tejto piesni vie,ze su Vianoce... Ale nie o tych chcem pisat,prosto chcem ukazat svoj vztah k zime ako takej...

Bol jeden vtip,pri ktorom boli podla stupnov celzia stupne zimy. Pri minus 40 si Rus zapinal vrchny gombik na koseli,pri minus 70 ci kolko zamrzlo peklo atd :-) Mam ten vtip velmi rad,pretoze mi celkom ukazuje ako velmi zimu nemam rad. Nemam rad tu claptanicu,ked sa roztopi sneh,nemam rad jeho odmetanie,nemam rad to ze musim vzdy chodit naobliekany ako cibula,pretoze moja imunita je silna ako dodavky plynu do SR po tieto dni...Prosto na zime vidim podstatne menej krasnych veci ako na inych rocnych obdobiach - napr na Jari.

No aby ste si nemysleli,ze som aboslutny Grinch,tak vam mozem s hrdostou povedat,ze ako maly sme stavali snehuliakov,robili snehove pevnosti,vzdy ako sa dalo,tak sme sa sankovali,gulovali atd. Mno miestami,kde sme stavali snehuliakov,teraz dost casto chodia "nasi spoluobcania" cize by nevydrzali,snehove pevnosti by sme stavali jedine ak na parkovisku,tam kde sme sa sankovali je dnes cesta a gulovat sa v dnesnej dobe nie je velmi zdrave... Neviem ci hlavne alebo aj koli tomu som zanevrel na zimu.Kazdy rok si uzivam tepla kolko mozem,najmä cez leto,a ked opadnu posledne listy zo stromov vravim si -sak je to len par mesiacov,to vydrzis...

Ale jedno co mam na zime rad,su kazorocne zimno-prazdninove prechadzky s mamkou bud na cintorin,alebo len tak poobzerat vyklady. To je jedna z mala tradicii ktore nam s mamkou ostali,a mame ju odkedy si pamätam,alebo mozno odkedy viem chodit :-) Vzdy to stuzi nas vztah a ked uz nic pekneho nenajdeme, tak aspon poriadne vymrzneme,a ja sa z toho vzdy tesim :-)

Zial bez dobra nie je zlo a bez zimy by som si nevazil a netesil sa na leto,takze mi neostava nic ine iba zatat zuby,dat si ciapku a vyjst do toho mrazu znova a znova..



Toz,neostava mi venovat inim ako tim,co maju zimu radi,a popriat im teple caje s rumom :-P

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

zima de přežít právě díky tomu rumu celkem obstojně:-D to zvládneš;)

Edy povedal(a)...

Jenn:heh,tak to teda dufam,a ked nie,tak ma budu ako kocku ladu tahat za sebou :-)

Par "tucnych" filozofickych vyrokov, ktore mi vela dali...

Nikdy nepluj do studne,z ktorej si sa napil... /Konfucius/
Zo vsetkych tvorov na svete iba clovek pije hoci nema smäd,je hoci nema hlad a rozprava hoci nema co povedat... /Steinbeck/
Priatelov si drz blizko,nepriatelov o kus blizsie...
Ty si taky blby,ze aj sama blbost z teba zblbla...

Ozajstny priatel nie je ten,kto Ti strhava ruzove okuliare,ale ten,kto Ti povie,ze v nich vyzeras ako blbec.../Edy/
Zo svojej samoty sa tesim, mozem z nej vyjst,kedy budem chciet./Toto mi vyslo ako heslo pre moje meno,a stotoznil som sa s nim.../
Everybody lies.../Dr. House/
To,že vás ostatní považují za někoho jiného,ještě neznamená,že jím opravdu jste :) /Jenny mi to po odchode od nas tohto roku (2009) nechala nalepene na mojej nastenke,za co som jej vdacny :)/
Ja pri mojom stasti sa nedozijem ani vlastnej smrti.../Edy/