piatok 11. júla 2008

Jedno dievca

Takze, povedal som si ,ze uz je cas,aby som To dal aj sem...

Cim asi zacnem.. Vravim si,pretoze je toho velmi vela co by som chcel povedat,ale je malo slov, ktore by to dokazali vyjadrit, a ja radsej skutky :-)

Takze: Bol jeden krasny vecer, ked som siel spoluziacke odniest papiere s tym,ze si pojdem este zafajcit, aby som sa trosku odreagoval. A kedze fajcim velmi nerad sam, tak som rozmyslal, koho asi tak zozeniem. Spoluziacka byva hore na mojej ulici,a hned vedla je internetova kaviaren,tak som tam siel tajne dufajuc,ze stretnem prave Ju. A stastie mi v ten den asi,vlastne nie, urcite prialo,a tak som Ju tam aj stretol. Pôvodne som mal v plane zafajcit si a hned sa nahlit domov, pretoze sa mi trebalo ucit na maturu, no ako som s nou dofajcil jednu cigaretu, dali sme sa do rozpravania a nie a nie prestat. Sprvu som mal problem,ze som ju skoro vobec nepocul, no ak neslo auto okolo, rozpravala mudro,a bola naladena, ako by som to povedal, na jednej vlne ako ja, mno po asi hodine a dalsej cige som musel odist, Ale velmi sa mi nechcelo...

A z jedneho stretnutia som za nou "doliezol" zasa,a srdce mi vravelo, ze cosi je vo vzduchu, no ak by mi v tom case niekto povedal,ze to bude To co dnes,tazko by som veril. Mno aby som pokracoval, stretol som sa s nou zasa, a po par dnoch som dokonca nabral odvahu,aby som jej napisal (vdaka pokec),a to som aj spravil, a tajne som dufal,ze odpise... A odpisala... A z jednej RP-cky boli 2,a z dvoch 4 atd. ved to poznate... Mno stale to nebolo ono. Potom som si povedal,ze by som aj chcel aby sme boli viac ako kamarati, mno odvahu som zasa nenabral. Je smiesne,ze clovek,ktory sa neboji inych horsich veci,sa boji spytat baby,ci by s nim nechcela chodit... A prisli prve bojazlive pusy (z mojej strany),prve "lubim Ta", prve objatia, prve spolocne stravene chvyle,prve krasne casy SPOLU...

A prisiel aj prvy tyzden co sme spolu chodili,potom dalsi a dalsi, a tak sme boli spolu uz mesiac. Mali sme za sebou prve slova ako "ja Ta chapem" alebo "som tu pre Teba", prve spolocne riesenia problemov, prva navsteva jej rodicov, ktora prisla tak necakane, ze to hadam necakanejsie ani neslo :-P A mesiac bol krasny, krasnejsi ako ktorykolvek iny s inou,a vtedy mi zacala hlavou prudit myslienka:,,co sa deje?" Pytal som sa to dokola kazdy den par hodin,niekedy dokonca aj v noci. Chcel som vediet ako je mozne, ze tento vztah je iny ako tie ostatne, co som mal, a tych bolo dost. Chcel som vediet,ako je mozne,ze po mesiaci sa mame stale o com rozpravat, stale nachadzat nieco nove,stale sa bozkavat ako by to bolo prvy krat...

A cas plynul dalej.A ja som zacal chapat.Uz som chapal,o com su piesne,v ktorych textoch je "nasli spolocne stastie", alebo nieco ine,krajsie,zamilovanejsie. Vtedy som zacal chapat, ze sa na vec pozeram zo zleho uhla. Ze to ja robim nieco zle. Zistil som,ze za vsetko moze len jedno. Vlastne len jedna-baba...

A tou babou si Ty milacik! Ty si mi ukazujes,co to znamena milovat, Ty
mi ukazujes,ake je to tazke,ak odchadzam niekam dalej, Ty mi ukazujes,ze je tu niekto pre mna, ked je mi tazko,si to prave Ty,kto ma chape,ked uz ini zlyhavaju,kto mi dava tolko lasky,ze miestami neviem,ci snivam alebo nie,Ty ma tahas,ked som na dne,Ty sa na mna usmejes, prave vtedy ked to potrebujem,Ty mi zarucujes sladke sny (by si neverila ake :-) ), si to prave a jedine Ty,kto ma robi stastnym. A to je asi najdolezitejsie,Ty si ma vytrhla z tiena a zaviedla do svetla!

Mojik, chcel som Ti touto cestou povedat, ako velmi Ta milujem,ako vela pre mna znamenas,ako si Ta vazim,a este vela veci,ktore sa napisat nedaju,ktore si budes musiet jednoducho najst v srdci,pretoze uz mi dochadzaju slova :-)

A za toto vsetko Ti patri jedno velke DAKUJEM,dakujem za to,ze si pri mne,vzdy ked to potrebujem,za to ze mam koho lubit, a ze je niekto kto lubi mna,za to vsetko co si pre mna spravila a co pre mna stale robis, prosto Ti chcem podakovat za to ze si!

A na zaver hadam povedat : MILUJEM TA!



Venovane jedine Tebe Renka,milacik moj...

2 komentáre:

Bobrunka povedal(a)...

Vitaj späť medzi nami v blogerskom svete:)

Edy povedal(a)...

GragonFleur: dakujem :-)

Par "tucnych" filozofickych vyrokov, ktore mi vela dali...

Nikdy nepluj do studne,z ktorej si sa napil... /Konfucius/
Zo vsetkych tvorov na svete iba clovek pije hoci nema smäd,je hoci nema hlad a rozprava hoci nema co povedat... /Steinbeck/
Priatelov si drz blizko,nepriatelov o kus blizsie...
Ty si taky blby,ze aj sama blbost z teba zblbla...

Ozajstny priatel nie je ten,kto Ti strhava ruzove okuliare,ale ten,kto Ti povie,ze v nich vyzeras ako blbec.../Edy/
Zo svojej samoty sa tesim, mozem z nej vyjst,kedy budem chciet./Toto mi vyslo ako heslo pre moje meno,a stotoznil som sa s nim.../
Everybody lies.../Dr. House/
To,že vás ostatní považují za někoho jiného,ještě neznamená,že jím opravdu jste :) /Jenny mi to po odchode od nas tohto roku (2009) nechala nalepene na mojej nastenke,za co som jej vdacny :)/
Ja pri mojom stasti sa nedozijem ani vlastnej smrti.../Edy/