sobota 24. mája 2008

School

Tento prispevok je venovany vsetkym ludom,co budu navstevovat Gymnazium J.F.Rimavskeho v Levoci (hlavne pre nich), pre tych,co tu skolu uz navstevuju(aby si prehlbili vedomosti) a pre tych co navstevovali (pre pobavenie)...

V prvom rade by som chcel poprosit tych menej spolahlivych,nech opustia tento blog, pretoze nasledujuce riadky by sa nemali dostat do nespravnych ruk...

Teraz hadam len prejdem k jadru veci a teda k tomu :
Ako prejst skolu takmer bez ucenia a este par velmi uzitocnych tipov :-)


Takze v prvom rade by som chcel podakovat ludom,ktori aj ked nevedome mi pomohli s tymto. Zpomedzi vsetkych podakujem hadam len mojim drahym spoluziakom,ci uz z triedy,ale hlavne z celej skoly ,a teda : Kubo Ogurcak (neviem ako sa pise Tvoja prezyvka),chlapci Zvaleny, Nana, Miso (1. rocnik),viacerim druhakom,este viacerim tretiakom (Duri Gadus, Kubo Rusnak, Gabo,Miska,baby z 3.B prosto dost ludi,co ma pozna z tohto rocnika :-) )a v neposlednom rade stvrtakom, takmer vsetkym... Dalej by som chcel podakovat upratovackam,ze som si mohol ist zafajcit ked som chcel, skolnikovi za tie slzy od smiechu,ked sme si z neho robili srandu,a profesorom, pretoze ti ma toho (asi...) naucili najviac :-)
Prejdem k veci:

1: AKO A KDE FAJCIT?

Odpoved je lahka - majte tak ako ja naklonene upratovacky a skolnika(aj ked ten je trosku vymlety,ale staci povedat ze idete kupit desiatu). Ako to dosiahnut je jednoduche - staci sa par krat rano pekne s usmevom pozdravit, obcas sa pristavit na chodbe, ked upratuju,alebo sa im len tak prihovorit, ked uznate za vhodne,ale VZDY sa im zdravit! Potom jednoducho pridete k vratnici,a spytate sa (narovinu),ked uz budu naklonene ci si nemozete skocit na jednu zdravotnu... Ak by tato varianta nepresla, tak oporucam fajcit na zenskych zachodoch uplne hore,je to najbezpecnejsie najmä cez hodiny,alebo ak mate gule, tak pocas velkej prestavky na chalanskych zachodoch,ale tam je vzdy kurevsky smrad... Tretia moznost je,ze pojdete na pojd, dostanete sa na neho,ak budete hladat schody,a 4-ta moznost je ta,ze pojdete fajcit na tie schody,okolo ktorych chodievate na informatiku, len to pre meno bozie nerobte cez prestavky, pretoze tam zvykne chodievat Lajba a Lafkova ,a vysvetluje sa tazko co tam robite a preco je tam nafajcene, verte mi...

2.CHODENIE DO SKOLY/SKOLSKE AKCIE

a)chodenie do skoly
Do skoly sa zo zasady chodi s cigaretou v ustach a so zvonenim, no podla toho u ktoreho profesora,preto vypisem zoznam tych , u ktorych mam zarucene,ze chodia neskoro.
(berte to tak,ze tak to zvyklo byt,niekedy sa stane vynimka, ze dojdu skor, tak sa na mna nehnevajte potom :-)

Su to tito:

Olejar (asi tak 5-10 minut,ako kedy)
Kochova (skoro vzdy 10 minut, ale pozor, pretoze sa zvykne vykecavat na schodoch)
Kollar (asi tak 5 minut)
Bezecna (zvycajne presne 3 minuty)
Hricik (na toho pozor,ale zvykne to byt tak 5-15 minut)
Hricikova (takmer vzdy viac ako 8 minut)

u ostatnich to je velmi kolisave ,no pozor na riaditela, a Milcakovu, pretoze ti chodia presne, vzdy nie viac ako 2 minuty po zvoneni...

b)Skolske akcie
Na skolskych akciach sa mi nikdy nic nestalo, ked som tam nebol, no treba si dat pozor ktory profesor,a aka vyhovorka, dost to zavazi... No niektore akcie su poucne, takze sa to riesi tym, ze sa da najprv cigaretka za skolou a tak sa ide s tym,ze:

spoluziacke bolo zle,tak som ostal s nou
nevedel som najst kluce od skrinky
zabudol som kam ideme (malo pouzivane,maly efekt)
musel som ist este za mamkou do roboty zobrat si lieky co som zabudol (treba mat aspon paralen pri sebe)

+ este doplnim zvysok :-P





Žiadne komentáre:

Par "tucnych" filozofickych vyrokov, ktore mi vela dali...

Nikdy nepluj do studne,z ktorej si sa napil... /Konfucius/
Zo vsetkych tvorov na svete iba clovek pije hoci nema smäd,je hoci nema hlad a rozprava hoci nema co povedat... /Steinbeck/
Priatelov si drz blizko,nepriatelov o kus blizsie...
Ty si taky blby,ze aj sama blbost z teba zblbla...

Ozajstny priatel nie je ten,kto Ti strhava ruzove okuliare,ale ten,kto Ti povie,ze v nich vyzeras ako blbec.../Edy/
Zo svojej samoty sa tesim, mozem z nej vyjst,kedy budem chciet./Toto mi vyslo ako heslo pre moje meno,a stotoznil som sa s nim.../
Everybody lies.../Dr. House/
To,že vás ostatní považují za někoho jiného,ještě neznamená,že jím opravdu jste :) /Jenny mi to po odchode od nas tohto roku (2009) nechala nalepene na mojej nastenke,za co som jej vdacny :)/
Ja pri mojom stasti sa nedozijem ani vlastnej smrti.../Edy/